Promóciók hatalma - A Nestlé Gabonapelyhek marketing stratégiájának hatása a fogyasztói döntéshozatalra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Gréta
További közreműködők: Czepanecz Tamás
Jäckel Dr. Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói nyereményjáték
marketing stratégia
Nestlé gabonapelyhek
promóció
SPAR szupermarket
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53514
Leíró adatok
Kivonat:A promóciók hatalma, avagy a marketing stratégiák hatása a fogyasztói döntéshozatalra, kiemelkedő fontosságú téma napjaink dinamikus és versengő üzleti környezetében. A fogyasztók számára nyújtott széles választási lehetőségek skálája mellett, a vállalatoknak kiemelt figyelmet kell fordítaniuk arra, hogy felhívják a figyelmet termékeikre, illetve, hogy kitűnjenek a versenytársaik közül is. Hiszen mind ezek szükségesek ahhoz, hogy a cégek fenntudják tartani, vagy esetleg növelni tudják eladásaiknak a számát. Vajon megvásárolnak egy terméket csak azért a fogyasztók, mert akciós? Valóban több eladás történik, a vállaltoknál gyakran alkalmazott fogyasztói nyereményjátékok esetében? A dolgozatom célja ezekre a kérdésekre keresni a választ, viszont nem csak a fogyasztói véleményeket vizsgálva, hanem a versenytársak helyzetét, valamint a vállalatra ható külső és belső tényezőket is. Mindezek által dolgozatomban, a Nestlé Hungária gabonapelyhek marketing stratégiájának hatását vizsgálom a fogyasztói döntéshozatalra, kiemelten a SPAR szupermarketek esetében.