Promóciók hatalma - A Nestlé Gabonapelyhek marketing stratégiájának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
Elmentve itt :
| Szerző: | Molnár Gréta |
|---|---|
| További közreműködők: |
Czepanecz Tamás
Jäckel Dr. Katalin |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | fogyasztói nyereményjáték marketing stratégia Nestlé gabonapelyhek promóció SPAR szupermarket |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53514 |
Hasonló tételek
A Nestlé gabonapelyhek kommunikációs stratégia váltása a hagyományos és az új médiumok tükrében
: Sütöri Boglár
: Sütöri Boglár
Promóciók hatása a fogyasztói magatartásra
: Hantos Vivien Ivett
: Hantos Vivien Ivett
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Zsiga Zsanett
: Zsiga Zsanett
Kína, mint a mesterséges intelligencia globális vezető hatalma?
: Pintér Bence
: Pintér Bence
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Lipták Henrietta
: Lipták Henrietta
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Földi Noémi
: Földi Noémi
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik
: Abelovsky Erik
Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Csibi Katalin
: Csibi Katalin
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Mógor Edina
: Mógor Edina
A szépségápolási termékek digitális marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
A Vegán közösség befolyása a fogyasztói döntéshozatalra
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
A Media Markt marketing tevékenységének elemzése a jubileumi promóciók tükrében
: Kerekes Viktor
: Kerekes Viktor
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra a Gymbeam-ről
: Dózsa Zsombor Zoltán
: Dózsa Zsombor Zoltán
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra az étrendkiegészítők piacán
: Joó Dániel Máté
: Joó Dániel Máté
A promóciók gyöngyszemei avagy Hostessaktivitás a vásárlásösztönzésben
: Réthly Viktória
: Réthly Viktória
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
A Nestlé értékesítésének elemzése
: Kovács Roland
: Kovács Roland
Corporate Social Responsibility and Nestlé
: Bárdos Virág
: Bárdos Virág
A mesterséges intelligencia elfogultsága és annak hatása a döntéshozatalra
: Molnár Kitti
: Molnár Kitti
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó
: Lenár Péter Ottó
A promóciók és promóterek jelenléte a Media Marktban
: Mrlák Nikolett Mária
: Mrlák Nikolett Mária
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
: Döme Andrea
: Döme Andrea
VNMKFN, Dékány Anna, Marketing pszichológiai trükkök hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Dékány Anna
: Dékány Anna
Robotizált Folyamatautomatizálás Hatása az Üzleti Döntéshozatalra
: Hoffmann Tamás
: Hoffmann Tamás
A magyar bankszektor brand és marketingkommunikációs stratégiáinak hatása a fogyasztói döntéshozatalra és elégedettségre
: Kajári-Ács Tímea Claudia
: Kajári-Ács Tímea Claudia
Az influencer marketing hatásának bemutatása a vásárlási döntéshozatalra
: Czitor Kinga
: Czitor Kinga
Az influenszermarketing hatása az online vásárlási döntéshozatalra
: Márta Lilla
: Márta Lilla
A Nestlé csecsemőtáplálás üzletágának marketingtevékenysége hazánkban
: Győri Abigél
: Győri Abigél
A termékcsomagolás vizuális elemeinek hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Márton Karolina Ágnes, et al.
: Márton Karolina Ágnes, et al.
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
A marketing és az értékesítés kapcsolata a Nestlé Hungária Kft.-ben
: Timár Dorottya
: Timár Dorottya
Diszkont légitársaságok marketing stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás szempontjából
: Skalidis Vasiliki
: Skalidis Vasiliki
Projektek megvalósítása a Nestlé Hungária Kft.-nél
: Pakai Ádám
: Pakai Ádám
A Wizz Air marketing stratégiájának vizsgálata a fogyasztói magatartás elemzésével
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása a Nestlé Hungária Kft. gyakorlatában
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
A BI eszközök alkalmazási lehetőségei és hatása a vállalati döntéshozatalra
: Borbély Bence Tibor
: Borbély Bence Tibor
Szakmai gyakorlatom a tehetséggondozó programban (online közösségek, az információ hatalma és a szabad gondolkodás a politikában, művészetben és közéletben)
: Kiss Róbert
: Kiss Róbert
Repülőtéri retail marketingben használt digitális promóciók, megjelenések és azok hatásai az utasokra
: Ádám Dóra
: Ádám Dóra
Bormarketing a repülőtéri promóciók tükrében – A magyar borászatok lehetőségei a travel retail szektorban
: Deák Dr. Liliána
: Deák Dr. Liliána
Teljesítményértékelés és a fejlesztés a Nestlé Hungária Kft-nél
: Pálosi Zsuzsanna
: Pálosi Zsuzsanna
Hasonló tételek
-
A Nestlé gabonapelyhek kommunikációs stratégia váltása a hagyományos és az új médiumok tükrében
: Sütöri Boglár -
Promóciók hatása a fogyasztói magatartásra
: Hantos Vivien Ivett -
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Zsiga Zsanett -
Kína, mint a mesterséges intelligencia globális vezető hatalma?
: Pintér Bence -
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Lipták Henrietta