CSR tevékenységek hatása a fogyasztói magatartásra a kozmetikai szektorban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zsemlye Ildikó
További közreműködők: Tömöry Anna Mária
Török Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:4p
7P modell
CSR
fogyasztói magatartás
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53521
Leíró adatok
Kivonat:A "CSR Tevékenységek Hatása a Fogyasztói Magatartásra a Kozmetikai Szektorban" című szakdolgozatom középpontjában a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) és annak hatása áll a kozmetikai iparág fogyasztói döntéshozatalára. Az elemzés során kiemelt figyelmet szentelek a CSR tevékenységek marketing szempontból történő értékelésére, különös tekintettel a fenntarthatósági szempontokra és azok hatására a fogyasztói preferenciákra. A The Body Shop vállalatot példaként használom a CSR gyakorlatok bemutatására, részletezve, hogyan építik be ezeket az értékeket a vállalati stratégiájukba, és milyen módon kommunikálják azt a fogyasztókkal. Emellett saját kutatásom eredményeit is prezentálom, amelyek tovább mélyítik a megértést a CSR hatásáról a kozmetikai termékek vásárlási döntéseire. A kutatás eredményei segíthetnek a vállalatoknak a CSR stratégiák hatékonyabb kialakításában és a fogyasztói elégedettség növelésében a kozmetikai szektorban.