Az online házhozszállítás marketingje-Trade marketing vonatkozásai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Baranyi Gabriella
További közreműködők: Kis Mónika
Tömöry Anna Mária
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ármarketing
business marketing
digitális technológia
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
élelmiszer
fogyasztói szokások
marketing
marketingkutatás
marketingtevékenység
trade marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53525
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom célja az online élelmiszerházhozszállítás terén alkalmazott trade marketing eszközök hatásainak bemutatása a fogyasztókra, különös tekintettel a vállalaton belül tapasztalt jelenségekre. A kutatás részeként vizsgáltam a fogyasztók véleményét az online élelmiszerházhozszállítás környezetbaráttá tételének lehetőségeiről. Azonban hangsúlyozni kívánom, hogy elemzésemben kiemelt figyelmet fordítok különböző trade marketing kampányok eszközeire és ezek hatására a fogyasztókra. Az elmúlt években az online élelmiszerházhozszállítás területe jelentős növekedést mutat a digitális technológia fejlődése és a fogyasztói szokások változása miatt.