Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lőrincz Dóra
További közreműködők: Szabó Edit
Vég Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM
direkt marketing
elégedettség
fogyasztói magatartás
telekommunikáció
ügyfélpanasz-kezelés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53530
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom első felében szekunder kutatás segítségével mutatom be a telekommunikáció kialakulást, főbb hazai szereplőit. Ezután e piaci szektoron keresztül ismertetem a CRM alapjait, összefüggéseit, kapcsolódásait a marketinggel, támogató információs rendszereit, a rá vonatkozó GDPR szabályozásokat. Beszélek a fogyasztói magatartásról, elégedettség és lojalitás kapcsolatáról, panaszkezelésről és ügyfélmegkeresésekről és ezek kihívásairól, fontosságukról. A második részben feldolgozok és kiértékelek egy több mint 100 fős primer kutatást, melyben magánszemélyeket kérdeztem meg arról, milyen szempontok alapján választanak telekommunikációs szolgáltatót és milyen motivációk vezérlik őket ebben a folyamatban, hogyan vélekednek az egyes szolgáltatókról, mi a véleményük az egyes szolgáltatókról. A kutatásból kiderül az is, milyen kommunikációs csatornákon keresztüli kapcsolattartást várnak el, vagy utasítanak el.