Az IKEA üzletek fogyasztói magatartását befolyásoló marketingtevékenységének elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Soós Boglárka
További közreműködők: Halmai Dr. Tamás
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:befolyásolás
fogyasztói magatartás
IKEA
in-sotre
marketingeszközök
marketingtevékenység
márkastratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53537
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom célja, az IKEA üzletekben használt marketingtevékenységének bemutatása. Kutatásomban kitérek az in-store marketing fontosságára, megvizsgálom a különböző fogyasztói szokásokat, valamint elemzem az IKEA üzletekben alkalmazott értékesítési technikáit. Szakdolgozatomhoz kapcsolódó primer kutatásom annak részletesebb megértésére irányul, hogy az IKEA marketingtevékenysége milyen hatással van a fogyasztói magatartásra. Kvantitatív kutatást végzek, online kérdőíves formában, melyben az elemzett marketingtevékenység hatékonyságát vizsgálom meg. Kutatásom első felében elméleti megalapozást és helyzetértékelést végzek, második felében pedig annak folyamatát és eredményeit ismertetem.