Zeiss szemüveglencsegyártó cég marketingtsratégiájának és kommunikációjának bemutatása az optikai termékek piacán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tulipán Laura
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Maczó Krisztián
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
kommunikációs stratégia
makrokörnyezet
marketingstratégiák
márka
mikrokörnyezet
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53539
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomat a gyakorlati helyemül szolgáló Carl Zeiss Vision Hungary Kft. marketingtevékenységéről és kommunikációjáról írom. Először makrokörnyezeti szinten vizsgálom meg a vállalat helyzetét, majd mikrokörnyezeti szinten. Végül a szakirodalmi részemet a folytatott a ZEISS Vision Care marketingstratégiájának és kommunikációjának bemutatásával zárom. A primer kutatásom a fogyasztói döntéshozatalt, magatartást kutatja. Módszertana kvantitatív és kérdőív formájában valósul meg. A célja kutatásomnak, hogy az eredményeket figyelembe véve javaslatokra tegyek szert a ZEISS B2C piac felé folytatott marketingjét tekintve.