Kutya felszerelés és kiegészítők piacának elemzése magyarországon marketing, branding és design megközelítésből
Elmentve itt :
Szerző: | Besenyő Flóra |
---|---|
További közreműködők: |
Totth Ádám
Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | branding design fogyasztói igények marketing piacfelmérés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53545 |
Hasonló tételek
Pénzmosás banki megközelítésből
: Csehi Tünde Klára
: Csehi Tünde Klára
Szentendre turizmusának elemzése desztinációs megközelítésből
: Vass Leona
: Vass Leona
A Baráthegyi Vakvezető és Segítő Kutya Iskola Alapítvány marketingkommunikációja
: Guzi Dóra
: Guzi Dóra
A kutya, mint lehetséges motivációs faktor egyes szervezeti kultúrákban
: Volosinovszki Dorottya
: Volosinovszki Dorottya
The comparison of the traditional and the online marketing tools' efficiency from the interior designer brands point of view
: Lackó Enikő Nikolett
: Lackó Enikő Nikolett
A szálloda dolgozóival, munkatársaival szemben támasztott aktuális elvárások - vendég- és munkatársi megközelítésből
: Kulikova Mariia
: Kulikova Mariia
Fogyasztói magatartás az étrend-kiegészítők piacán
: Oszkó András Csaba
: Oszkó András Csaba
Étrend-kiegészítők vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Táskai Irén Otília
: Táskai Irén Otília
A Szőrmók Állateledel és felszerelés szaküzlet mint egyéni vállalkozás indításával kapcsolatos számviteli tervezési, szervezési feladatok
: Kiss Viktória
: Kiss Viktória
Kézműves sörök piacának alakulása Magyarországon
: Varga Dániel
: Varga Dániel
Fogyasztói magatartás vizsgálata az étrend-kiegészítők kapcsán
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Fogyasztói magatartás vizsgálata az étrend-kiegészítők kapcsán
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
A Medo Design Stúdió online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése
: Urbanek Brigitta Katalin
: Urbanek Brigitta Katalin
Új termék kommunikációja a hazai étrend-kiegészítők piacán
: Mikos Júlia
: Mikos Júlia
Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők az étrend-kiegészítők piacán
: Vladár Gitta
: Vladár Gitta
Budapest legény-búcsú piacának elemzése
: Marosi Bálint
: Marosi Bálint
Speciális étrend-kiegészítők új vásárlói körének felderítése és megszólítási lehetőségei
: Árki Viktória Alexandra
: Árki Viktória Alexandra
A kereskedelmi márkák térnyerése a táplálék-kiegészítők nemzetközi piacán
: Melts Adrienn
: Melts Adrienn
PR és marketing a felsőoktatási intézményekben - A Budapesti Gazdasági Egyetem népszerűsítése
: Besenyő Flóra
: Besenyő Flóra
Service design a szoftverfejlesztésben
: Gönczöl Armand
: Gönczöl Armand
The evolution of the interior design in hospitality
: Tremmel András
: Tremmel András
Teljesítménynövelők, táplálék kiegészítők és pszichoaktív szerek fogyasztási szokásai a középiskolások körében
: Jelinek Ágnes Gyöngyi
: Jelinek Ágnes Gyöngyi
Hírnévmenedzsment a képzőművészet és design területén
: Kolozsvári Zsuzsanna
: Kolozsvári Zsuzsanna
Design és belsőépítészet a szállodák világában
: Illés Renáta
: Illés Renáta
Új- és használtautó vásárlási szokások felmérése, piacának elemzése
: Takács Zoltán
: Takács Zoltán
Krea Design Cafe üzleti terve
: Keksz Richárd
: Keksz Richárd
Két designer márka médiabotrányának kríziskommunikációja
: Király Tamara
: Király Tamara
Társadalmilag hasznos befektetések piacának fejlődése és jövője a hazai bankszektorban
: Liebe Zita Flóra
: Liebe Zita Flóra
A Semmelrock Stein+Design Burkolatkő Kft. komplex elemzése
: Czinege Orsolya
: Czinege Orsolya
Sporttáplálkozás és az étrend kiegészítők, különleges táplálkozási célú élelmiszerek szerepe a sportteljesítményben
: Heinemann Viola
: Heinemann Viola
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa
: Laták Alexa
Az egészségturizmus keresleti és kínálati piacának elemzése a Balatonon
: Weszely Ágnes
: Weszely Ágnes
Az Airbnb piacának elemzése és szabályozási lehetőségei Budapest belvárosában
: Farkas Attila
: Farkas Attila
Egy tervezett új ásványvíz márka piacának, versenytársainak elemzése
: Kaja Kitty
: Kaja Kitty
Az étrend-kiegészítők fogyasztását befolyásoló tényezők és annak egészségügyi kiadásokra kifejtett lehetséges hatásai
: Fügedi Barbara
: Fügedi Barbara
Kézműves sörök budapesti piacának vizsgálata
: Füle Barbara Zsuzsanna
: Füle Barbara Zsuzsanna
Digital Product Design a 21. században
: Takács Fanni
: Takács Fanni
UX design elemek jelentősége weboldal tervezésnél
: Székely Vivien
: Székely Vivien
Design of a Sustainable Restaurant with Today's Perspective
: Huszák Paula Linda
: Huszák Paula Linda
Europ Assistance Magyarország Kft. tevékenységének és piacának bemutatása, stratégiai elemzése
: Misinszki Réka
: Misinszki Réka
Hasonló tételek
-
Pénzmosás banki megközelítésből
: Csehi Tünde Klára -
Szentendre turizmusának elemzése desztinációs megközelítésből
: Vass Leona -
A Baráthegyi Vakvezető és Segítő Kutya Iskola Alapítvány marketingkommunikációja
: Guzi Dóra -
A kutya, mint lehetséges motivációs faktor egyes szervezeti kultúrákban
: Volosinovszki Dorottya -
The comparison of the traditional and the online marketing tools' efficiency from the interior designer brands point of view
: Lackó Enikő Nikolett