Online marketing, az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában
Saved in:
Main Author: | Várbiró Vilma |
---|---|
Other Authors: |
Lipi Szabolcs
Zelena Dr. András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fogyasztó(k) influenszer közösségi média marketing online marketing online reklám |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53563 |
Similar Items
Influenszerek jelenléte a szállodai üzletágban
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
Rendezvények online jelenléte
: Öztürk Furkan
: Öztürk Furkan
Fitnesz influenszerek vásárlást befolyásoló ereje a közösségi médiában
: Fornádi Krisztina
: Fornádi Krisztina
Az influenszerek szerepe a közösségi médiában és a Deichmann marketingkommunikációjában
: Lacza Ágnes
: Lacza Ágnes
Online jelenlét és digitális marketing a fogászati szektorban
: Kerekes Sándor Balázs
: Kerekes Sándor Balázs
Influenszerek hatása az egészséges életmódra
: Kedves Zsófia
: Kedves Zsófia
Az MI influenszerek online fogyasztói megítélésének, és tartalomgyártókra jelentett fenyegetettségének kutatása
: Faludi Nikolasz Zsolt
: Faludi Nikolasz Zsolt
Online marketing és szerepe a közösségi médiában
: Benei Nóra
: Benei Nóra
Az online jelenlét közösségalakító szerepe Alsónémedi életében
: Drevenka Henrietta Bernadett
: Drevenka Henrietta Bernadett
Az online marketing jelenléte és jelentősége a kis-és középvállalkozások életében
: Belina Tímea
: Belina Tímea
Az állatotthon, ezen belül Az Ürömi Állatotthon online jelenléte és hatása
: Deák Sára Hanna
: Deák Sára Hanna
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Online társkeresők megjelenése az új médiában
: Vékási Virág
: Vékási Virág
A bannervakság jelenléte a Z-generációban és hatása az online marketingre
: Bak Imola Eszter
: Bak Imola Eszter
Balazskicks, avagy Pachert Balázs jelenléte az online piactéren
: Morafcsik Márton
: Morafcsik Márton
A MÁV-Start Zrt. online kommunikációs stratégiájának és tevékenységének bemutatása és elemzése, jelenléte a közösségi médiában
: Schwartz Kinga
: Schwartz Kinga
A hazai könyvkiadók jelenléte a social médiában
: Bereczki Szilvia
: Bereczki Szilvia
Influenszerek hatása a vásárlói döntéshozatalban
: Császi Anna
: Császi Anna
A jövőbarát energia az online médiában Online reklám az EDF Démász Zrt.-nél
: Adonyi Lilla
Published: (2013)
: Adonyi Lilla
Published: (2013)
A H1 Systems Kft. online jelenléte
: Ugrai Bálint
: Ugrai Bálint
Magyarország online jelenléte, hírünk a világban a 2006. őszi magyar belpolitikai események hatása az országimázsra a külföldi online megjelenések tükrében
: Kőrösi Dóra
Published: (2009)
: Kőrösi Dóra
Published: (2009)
Online marketing, avagy egy cseh söröző a közösségi médiában
: Hörnyék Bianka
: Hörnyék Bianka
Az influenszerek hatása a pénzügyi tudatosságra és befektetésekre
: Polyák Dorina
: Polyák Dorina
Az online és a közösségi jelenlét szerepe a cégek számára
: Bathó Réka
: Bathó Réka
Influenszerek hatása a Z generáció mobilhasználatára
: Jónap Borbála
: Jónap Borbála
Az influenszerek hatása a fogyasztói szokásokra a szépségiparban
: Kékesi Tifani
: Kékesi Tifani
A szépségipar online jelenléte, közösségi médiával való kapcsolata
: Mészáros Csenge Fanni
: Mészáros Csenge Fanni
A közösségi média marketing felülete, az influenszerek hatása a fiatalok vásárlási szokásaira
: Szabó Tamás Károly
: Szabó Tamás Károly
A közösségi média és az influenszerek
: Szabó Sára Anna
: Szabó Sára Anna
A közösségi média és az online jelenlét szerepe a vállalkozások életében
: Iszlai Norbert
: Iszlai Norbert
Influenszerek a vendéglátás marketingjében
: Mikolás Anett
: Mikolás Anett
Az utazó influenszerek hatása a fiatal generáció utazási szokásaira
: Gyovai Eszter Mária
: Gyovai Eszter Mária
Az influenszerek befolyása a Z generációra
: Zajácz Eszter Dorka
: Zajácz Eszter Dorka
A zsidó vallási közösségek online jelenléte a covid alatt
: Bálint Bianka
: Bálint Bianka
A zsidó vallási közösségek online jelenléte a Covid alatt
: Bálint Bianka
: Bálint Bianka
Influenszerek és a vállalatok kapcsolata, hazai utazó influenszerek társadalomra gyakorolt pszichológiai hatásuk
: Veszprémi Levente
: Veszprémi Levente
A kapunyitási pánik és a téma megjelenése az online médiában
: Rozsnyai Zsuzsanna
: Rozsnyai Zsuzsanna
Az online marketing hatása a kisgyermekekre
: Repei Júlia
: Repei Júlia
Magánorvosi rendelők online jelenléte. Az ideális honlap jellemzői a fogyasztói vélemények tükrében
: Kurdi Fanni
: Kurdi Fanni
Hogyan befolyásolja a gyerekek online jelenléte a szülők vásárlói magatartását?
: Horváth Csilla
: Horváth Csilla
Similar Items
-
Influenszerek jelenléte a szállodai üzletágban
: Juhász Zsófia -
Rendezvények online jelenléte
: Öztürk Furkan -
Fitnesz influenszerek vásárlást befolyásoló ereje a közösségi médiában
: Fornádi Krisztina -
Az influenszerek szerepe a közösségi médiában és a Deichmann marketingkommunikációjában
: Lacza Ágnes -
Online jelenlét és digitális marketing a fogászati szektorban
: Kerekes Sándor Balázs