Fogyasztói döntéshozatal a körmösiparban mi a Crystal Nails sikerének kulcsa?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pergel Ágota
További közreműködők: Máté Dr. Zoltán
Vörös Dániel
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztó(k)
fogyasztói igények
fogyasztói magatartás
marketing
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53570
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom célja elsősorban bemutatni és elemezni, hogy mi a Crystal Nails hirtelen megnövekedett népszerűségének oka a többi márkáéhoz képest. Ehhez a fogyasztói döntéshozatal lépéseit vettem figyelembe. A kutatásomat kvantitatív és kvalitatív módszerekkel támasztottam alá. Két mélyinterjút készítettem a témában olyan körmösökkel, akik napi szinten használják a körmös anyagokat. Ezen kívül egy kérdőívet osztottam meg olyan fogyasztókkal, akik a vendég szerepét töltik be a körmözés folyamatában. Őket főleg arról kérdeztem, hogy mennyire tartják fontosnak, hogy a körmösük milyen márkával dolgozik, illetve, hogy milyen kép alakult ki bennük a Crystal Nails-ről a hírnevük, illetve a közösségi média oldalaik alapján. Így egy tisztább képet kaptam arról, hogy mi alapján választják ki a fogyasztók a számukra megfelelő márkát, illetve, hogy a vendégeknek is szempont- e az, hogy milyen anyagok kerülnek a körmeikre.