A Novorin Plus termékek értékesítési stratégiája Magyarországon és a magyar fogyasztók orrspray fogyasztási szokásainak vizsgálata

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nagymáthé Nikolett Csilla
Other Authors: Kopcsay Dr. László
Varga Orsolya
Format: Thesis
Kulcsszavak:értékesítési stratégia
fogyasztói szokások
marketingeszköz
orrcsepp
orrspray
orrspray piac
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53577
Description
Abstract:A dolgozatom témája a Novorin Plus termékek értékesítési stratégiája Magyarországon, és a magyar fogyasztók orrspray fogyasztási szokásainak a vizsgálata. A kutatásom céljabetekintést nyerni a magyar orrspray piac versenyhelyzetébe a Novorin Plus termékek szemszögéből, továbbá megismerni a magyar fogyasztók orrspray fogyasztási szokásait. Feltárom, hogy miért népszerűbbek a Novorin orrcseppek a magyar piacon, mint a Novorin Plus orrspray-k, továbbá vizsgálatom részét képezi a Novorin Plus termékek marketingstratégiájának elemzése is. A feltárt adatok alapján következtetéseket vonok le és javaslatokat teszek a Novorin Plus orrspray-k ismertségének és értékesítési számainak növelése érdekében.