A Novorin Plus termékek értékesítési stratégiája Magyarországon és a magyar fogyasztók orrspray fogyasztási szokásainak vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Nagymáthé Nikolett Csilla |
---|---|
További közreműködők: |
Kopcsay Dr. László
Varga Orsolya |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | értékesítési stratégia fogyasztói szokások marketingeszköz orrcsepp orrspray orrspray piac |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53577 |
Hasonló tételek
Biokávézók fogyasztási szokásainak felmérése
: Fehér-Sáfrány Andrea
: Fehér-Sáfrány Andrea
Az alakor búza fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Gere Henriett
: Gere Henriett
A magyar lakosság üdítőital vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Balczer Gréta
: Balczer Gréta
A Cembra VisionPLUS projekt
: Pintér Dénes
: Pintér Dénes
Posztmodern fiatal fogyasztók utazási szokásainak vizsgálata
: Gombos Annamária
: Gombos Annamária
Speciális étrendet folytató fogyasztók szokásainak vizsgálata
: Sztán-Kovács Bernadett
: Sztán-Kovács Bernadett
Humanic cipőbolt értékesítési stratégiája
: Orosz Ádám Krisztián
: Orosz Ádám Krisztián
Kávé kereskedés értékesítési stratégiája
: Magyarics Bence
: Magyarics Bence
Az ALDI értékesítési stratégiája
: Bencze Balázs Imre
: Bencze Balázs Imre
A magyar népesség fogyasztási szokásainak elemzése a fogyasztói kosár tükrében
: Magyar Zsuzsanna
: Magyar Zsuzsanna
Étrend-kiegészítők vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Táskai Irén Otília
: Táskai Irén Otília
A street food ételek fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Németh Kinga
: Németh Kinga
Napjaink fogyasztási szokásainak hatása az éttermi kínálatra
: Pretz Alexandra
: Pretz Alexandra
Banki termékek értékesítési lehetőségei telemarketinggel
: Fa Viktor
: Fa Viktor
A diabetikus és cukormentes csokoládék fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Varga Anna
: Varga Anna
A hazai borpiac alakulása és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Treiber Erzsébet
: Treiber Erzsébet
A pálinka fogyasztási és vásárlási szokásainak kvalitatív vizsgálata
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2018)
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2018)
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória
: Kelemen Viktória
Az egészséges táplálkozás sajátosságai, fókuszban az Update termékek vásárlói szokásainak vizsgálata
: Gáll Csilla
: Gáll Csilla
Social Média Marketing és a Disney Plus
: Grassi Greta
: Grassi Greta
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
A SIAD Hungary Kft. értékesítési stratégiája
: Sándor Barbara
Megjelent: (2007)
: Sándor Barbara
Megjelent: (2007)
A Hotel Vision Budapest értékesítési stratégiája
: Drienyovszki Dóra
: Drienyovszki Dóra
Az újrahasznosított termékek megítélése a fogyasztók szemszögéből
: Vitek Adrienn
: Vitek Adrienn
Az Algoflex Forte reklámhatékonyságának elemzése és fogyasztási szokásainak bemutatása
: Farkas Bence
: Farkas Bence
A cukormentes cukrászatok választékának és fogyasztási szokásainak vizsgálata Budapesten
: Szabó Boglárka
: Szabó Boglárka
Netalapú média platformok fogyasztási szokásainak vizsgálata a hazai piacon
: Varga Márton Zsigmond
: Varga Márton Zsigmond
A tehéntej és a növényi italok fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Czere Liza
: Czere Liza
A magyar fogyasztók és a CSR kapcsolata, ennek hatása az online fogyasztási szokásaikra
: Kenyó Csaba
: Kenyó Csaba
A Rex-San Kft. külpiaci értékesítési stratégiája
: Hanák Lilla
: Hanák Lilla
A margitszigeti szállodák árképzési és értékesítési stratégiája
: Miklós Norbert
: Miklós Norbert
A D. Kft cégfilozófiája és értékesítési stratégiája
: Baráth Beatrix
: Baráth Beatrix
A Henkel vállalat marketing és értékesítési stratégiája
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
Kenyérfajták választéka és fogyasztási szokásainak vizsgálata a hazai lakosság körében
: Hellenpárt Gergő
: Hellenpárt Gergő
Családok élelmiszer fogyasztási és vásárlási szokásainak változása az elmúlt években
: Bálint Beáta
Megjelent: (2013)
: Bálint Beáta
Megjelent: (2013)
A magyar cukrászipari termékek fogyasztói szokásainak vizsgálata - fókuszban az újhullámos cukrászdák térhódításával
: Molnár Noémi
: Molnár Noémi
A magyar termékek piaci helyzete, legfőképp a magyar termék védjegyek használatának tekintetében, a magyar fogyasztók, különösen az Y generáció megítélésében
: Adamkó Nikolett
: Adamkó Nikolett
A bioélelmiszerek értékesítési sajátosságai és a vásárlási szokásainak vizsgálata
: Wimmer Szilvia
: Wimmer Szilvia
A Kínából származó termékek beszerzésének és ezek Magyarországon történő tovább értékesítési lehetőségei
: Klopfer Áron
: Klopfer Áron
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
Hasonló tételek
-
Biokávézók fogyasztási szokásainak felmérése
: Fehér-Sáfrány Andrea -
Az alakor búza fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Gere Henriett -
A magyar lakosság üdítőital vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Balczer Gréta -
A Cembra VisionPLUS projekt
: Pintér Dénes -
Posztmodern fiatal fogyasztók utazási szokásainak vizsgálata
: Gombos Annamária