Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Hegyes Réka |
---|---|
További közreműködők: |
Andrási Dr. Gábor
Plánk Anita |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | cégstratégia globális marketing marketing márkaépítés vállalati stratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53590 |
Hasonló tételek
A Dove, mint kozmetikai márka bemutatása és marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Hujber Mónika
: Hujber Mónika
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla
: Geröly Rebeka Csilla
Mennyire érdemes sztenderdizálni egy globális márka kommunikációját?
: Lovas Katalin
: Lovas Katalin
Az Organic Shop márka marketing stratégiájának bemutatása és értékelése
: Székely Anna Emőke
: Székely Anna Emőke
A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül
: Babartzy Aliz
: Babartzy Aliz
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
A Renault magyarországi újrapozícionálásának bemutatása a márka marketing mixén keresztül
: Leimeter Ditta
: Leimeter Ditta
Parfümvásárlási szokások a Superz márka példáján keresztül
: Zimányi Dániel
: Zimányi Dániel
A No-Spa márka megújítása Azaz a No-Spa márkafiatalító stratégiájának folyamata
: Walczer Réka
: Walczer Réka
The impact of Dove's marketing communication strategy in Hungary
: Nagy Réka Petra
: Nagy Réka Petra
Egy tradicionális márka megújulása
: Mata Zoltán
: Mata Zoltán
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
Magyarországi autópiac bemutatása a Seat és a Cupra márka kapcsán
: Fazekas Donát
: Fazekas Donát
Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz
: Laszák Mercédesz
A márka és a fogyasztói kapcsolatok építése a magyarországi McDonald's példáján
: Mécs Blanka
: Mécs Blanka
A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával
: Nagy Éva
: Nagy Éva
Egy öko márka piacravezetése és annak hatásai a magyarországi FMCG piacon
: Gyetvai Bence
: Gyetvai Bence
A Lush, a brit natúr kozmetikai márka magyarországi márkaismeretsége
: Szőke Gergő
: Szőke Gergő
Az Organic Shop natúrkozmetikai márka bevezetése a magyarországi piacra
: Katus György
: Katus György
A felelős márka kétarcúsága
: Nagy Bianka
: Nagy Bianka
Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
: Kővári Dalma
: Kővári Dalma
A magyarországi mikro vállalkozások stratégiájának bemutatása a Kamino Kkt. példáján keresztül
: Lukács Gyula
: Lukács Gyula
Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül
: Szőke Dorka
: Szőke Dorka
Az Áderor márka tervezése
: Heltai Tamás
: Heltai Tamás
Michael Jordan mint márka
: Somogyvári Ádám
: Somogyvári Ádám
Supercharge - Márka vagy ígéret?
: Rabóczki Gábor
: Rabóczki Gábor
Vonzó munkáltatói márka kialakítása
: Ábrahám Dóra
: Ábrahám Dóra
Márkás termékek hamisítása az európai belső piac példáján
: Szöllősi Zsófia
: Szöllősi Zsófia
Új márka megjelenése a távközlési szektorban - A Flip szolgáltatás és márka elemzése
: Dudok Dorina
: Dudok Dorina
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
A Nike valóban több mint egy márka?
: Takács András
: Takács András
Egy kategóriateremtő étrendkiegészítő márka bevezetése a gyógyszeriparban
: Szubi Balázs Zoltán
: Szubi Balázs Zoltán
Kereskedelmi vagy gyártói márka? Egy vegyipari gyártó marketingstratégiája
: Merész Ferenc
: Merész Ferenc
MOL regionális és globális stratégiájának elemzése
: Mester Emőke
: Mester Emőke
MAC Cosmetics, egy kozmetikai márka online marketingstratégiája
: Móré Lilla
: Móré Lilla
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán
: Császár Zoltán
A munkáltatói márka bemutatása a GRAPHISOFT SE multinacionális cég gyakorlatán keresztül
: Réffi Veronika
: Réffi Veronika
Webáruház indítás saját márkás termékkel
: Varga Zoltán Péter
: Varga Zoltán Péter
Chinggis Khan márka bevezetése Magyarországra
: Otgonbaatar Sarangerel
: Otgonbaatar Sarangerel
Hasonló tételek
-
A Dove, mint kozmetikai márka bemutatása és marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Hujber Mónika -
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla -
Mennyire érdemes sztenderdizálni egy globális márka kommunikációját?
: Lovas Katalin -
Az Organic Shop márka marketing stratégiájának bemutatása és értékelése
: Székely Anna Emőke -
A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül
: Babartzy Aliz