A Ford Mustang Mach-E magyarországi bevezetése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga László
További közreműködők: Viktor Rákosi
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:autóipar
marketing-kampány
marketingkommunikáció
piaci bevezetés
reklámkampány
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53638
Leíró adatok
Kivonat:Jelen dolgozat célja a Ford vállalat első teljesen elektromos hajtású modelljének, a Mustang Mach-E-nek a magyar piacra történő bevezetésének vizsgálata marketingkommunikációs szempontból. A vizsgálat során feltérképezem a bevezetést megelőző vásárlói helyzetet, a vállalat által biztosított kutatást elemezve, mely megmutatja a potenciális vásárlók elektromos hajtáshoz való viszonyát, annak ismeretét, továbbá áttekintem a modell piaci szegmensét, annak közvetlen konkurenseit. A vizsgálat legfontosabb része természetesen a magyarországi kampánystratégia, így ezt részletesen bemutatom a tervezett megjelenésekkel, helyi kreatívokkal együtt.