A Ford Mustang Mach-E magyarországi bevezetése
Saved in:
Main Author: | Varga László |
---|---|
Other Authors: | Viktor Rákosi |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | autóipar marketing-kampány marketingkommunikáció piaci bevezetés reklámkampány |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53638 |
Similar Items
Ford NSC Operating Model
: Grónai Roland
: Grónai Roland
Ford Trucks's introduction to the Hungarian heavy truck market
: Stefkó Boldizsár
: Stefkó Boldizsár
The business and network development process at Ford Central and Eastern European Sales LLC
: Lőrik Nikoletta
Published: (2009)
: Lőrik Nikoletta
Published: (2009)
A Ford Motor Company költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Kitzing Lili
: Kitzing Lili
X és Y generáció munkavállalói attitűdjének megváltozása a Ford példáján keresztül bemutatva
: Lánczky Vivien Gyöngyi
: Lánczky Vivien Gyöngyi
A Ford Motor Company marketingstratégiájának elemzése a modern autóipari trendek és innovációk alapján
: Szabó Péter
: Szabó Péter
Relax Drink magyarországi bevezetése
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
Adatvizualizációs eszköz bevezetése és adatbázis tervezése egy magyarországi kisvállalkozásnál
: Varga Lilla
: Varga Lilla
Open source alapú e-business szoftver bevezetése
: Becsei Attila
: Becsei Attila
A Persil Duo-Caps magyarországi bevezetése.
: Hajtman Zita
: Hajtman Zita
Az e-beszerzés térnyerése, e-Bidding rendszer bevezetése a MOL Nyrt.-ben
: Laczi Gábor Demeter
: Laczi Gábor Demeter
A Ford vevői magatartásának vizsgálata és a vevői igények hatékonyabb kielégítésére tett fejlesztési javaslatok bemutatása a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Dicsérdi Ádám
: Dicsérdi Ádám
Sea Island Resort - ahol a gyermekkori álmok igenis valóra válnak, avagy esküvőszervezés felsőfokon. Whitney Ford és Wilson Bowen esküvőjén keresztül bemutatva.
: Csordás Nikolett
: Csordás Nikolett
A Lean menedzsment bevezetése egy magyarországi kisvállalatnál
: Kerekes Dániel
: Kerekes Dániel
Dreher Pale Ale bevezetése a magyarországi piacra
: Gál Marcell
: Gál Marcell
A Silan Soft & Oils öblítő magyarországi bevezetése
: Rajcsits Patrik
: Rajcsits Patrik
Az Apple Pay bevezetése a magyarországi piacra
: Matheisz Márk
: Matheisz Márk
Azonnali fizetési rendszer bevezetése egy magyarországi bankban
: Tóth Péter
: Tóth Péter
AFR 2.0 bevezetése egy magyarországi nagybanknál
: Török Balázs
: Török Balázs
eBusiness rendszer bevezetése a Bosch Rexroth Kft.-nél
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Beszállítói értékelési rendszer bevezetése az eOptika Kft-nél
: Oroszki Márk
: Oroszki Márk
A Renault CLIO V bevezetése a magyarországi piacra
: Hudra Bálint
: Hudra Bálint
Logisztikai folyamatok bemutatása a magyarországi eMAG vállalatánál
: Balogh Márk
: Balogh Márk
Újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történő bevezetése
: Budai Mihály Tamás
: Budai Mihály Tamás
Egy vállalatirányítási rendszer bevezetése egy magyarországi vállalat esetében
: Zemankó Dominic
: Zemankó Dominic
Innovatív elektrofiziológiai térképezőrendszer magyarországi bevezetése és üzleti modellje
: Fodor Bálint Dániel
: Fodor Bálint Dániel
A magyarországi e-kereskedelem változásai az e-vásárlási szokásokon keresztül 2006 és 2020 között
: Bányász Tímea
: Bányász Tímea
A WOM és eWOM hatása a magyarországi áruházláncokra
: Kelemen Dominik
: Kelemen Dominik
Magyarországi e-kereskedelem, különös tekintettel a fiatal fogyasztók igényeire
: Borsi Viktória
: Borsi Viktória
Az Organic Shop natúrkozmetikai márka bevezetése a magyarországi piacra
: Katus György
: Katus György
Egy új biztosítási termék bevezetése a magyarországi bankbiztosítási piacra
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
BRT EverGreen abszorbens magyarországi piaci potenciálja és bevezetése
: Süveges Gábor
: Süveges Gábor
Az Ulrich-féle HR modell bevezetése az E.ON Hungária Zrt.-nél
: Werger Szandra
: Werger Szandra
Minden ami workflow, az eXtension tool bevezetése a DT ICSS-nél
: Tóth Sándor
: Tóth Sándor
Teljesítménymutatók bevezetése és elemzése egy magyarországi gyógyszergyár csomagolóanyag-vizsgáló csoportjában
: Botos Szilvia
: Botos Szilvia
Microsoft Exchange level 2-es e-mail szupportálásának bevezetése ( insourcing ) nagyvállalati környezetben
: Nagy Péter
: Nagy Péter
Van-e jövője a B2B piactereknek a magyarországi piacon?
: Horváth Zsolt
: Horváth Zsolt
A WOM és eWOM hatása a magyarországi áruházláncokra 2020 után
: Kelemen Dominik
: Kelemen Dominik
E-marketing és E-PR eszközök és megoldások a hálózati gazdaságban
: László Tibor
: László Tibor
Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre
: Gazdag Dorottya
: Gazdag Dorottya
Similar Items
-
Ford NSC Operating Model
: Grónai Roland -
Ford Trucks's introduction to the Hungarian heavy truck market
: Stefkó Boldizsár -
The business and network development process at Ford Central and Eastern European Sales LLC
: Lőrik Nikoletta
Published: (2009) -
A Ford Motor Company költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Kitzing Lili -
X és Y generáció munkavállalói attitűdjének megváltozása a Ford példáján keresztül bemutatva
: Lánczky Vivien Gyöngyi