Az internet bővületében Kozmetikumok értékesítése és vállalkozásindítás online platformokon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Dávid
További közreműködők: Berta Dr. Péter
Kulcsszavak:egyéni vállalkozás indítása
eladás - értékesítés
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
értékesítési csatorna
kozmetikai cikkek
online értékesítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53644
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a saját vállalkozásom "üzleti-önéletrajzát" részletesen bemutatom, melyben egy Magyarországon még be nem vezetett kozmetikai termék értékesítését végzem online platformokon keresztül. Az értekezés fókusza a következő elemek köré épül:Először is, részletes leírást adok a kifejlesztett kozmetikai termékről, kiemelve annak egyedi jellemzőit és összetevőit, amelyek megkülönböztetik a versenytársak kínálatától.A gyártói folyamatok és partnerkapcsolatok bemutatása segíti a termék minőségének és megbízhatóságának biztosítását. Ezt követően részletezem, milyen online értékesítési csatornákat választottam a célközönség hatékony eléréséhez, és hogyan járultak ezek hozzá a vállalkozás növekedéséhez.A szakdolgozat részét képezi a termékpromóció és a marketingstratégia is, bemutatva az alkalmazott eszközöket, technikákat és kampányokat, amelyek hozzájárultak a termék ismertségének növeléséhez és piaci pozíciójának megszerzéséhez. A marketingstratégia elemzése pedig rávilágít az árstratégiára, pozícionálásra és hosszú távú tervekre a vállalkozás eredményes fejlesztése érdekében.