A Gucci ház marketingstratégiájának vizsgálata a számok tükrében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Varga Bálint
Other Authors: Mérő András
Válóczi Dr. Marianna
Format: Thesis
Kulcsszavak:divat
kereskedelem
marketing
marketingstratégia
marketingszemlélet
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53655

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53655
005 20240222103802.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Varga Bálint 
245 1 2 |a A Gucci ház marketingstratégiájának vizsgálata a számok tükrében  |c Varga Bálint  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Jelen tanulmány kísérletet tesz arra, hogy betekintést nyerhessünk a Guccimarketingtevékenységébe, melyek arra irányulnak, hogy megőrizzék márkaidentitásukat,miközben a legkülönfélébb közönséget szólítják meg. Ahhoz, hogy termékeiket szélesebbkörben ismertté tegyék, influencer marketinget használnak, valamint prémium eseményeket,együttműködéseket és termékelhelyezéseket hoznak létre. A változó trendek és fogyasztóipreferenciák követésével és következetes alkalmazásával mai napig a divatipar vezető luxusmárkájává avanzsálódott. 
695 |a divat 
695 |a kereskedelem 
695 |a marketing 
695 |a marketingstratégia 
695 |a marketingszemlélet 
700 1 |a Mérő András  |e ths 
700 1 |a Válóczi Dr. Marianna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53655/1/Varga%20B%C3%A1lint%20X39C8K.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53655/2/Nyilatkozat%20Varga%20B%C3%A1lint.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53655/3/BGE.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53655/4/Varga%20B%C3%A1lint%20%20%28KM%20Bsc%29%20-%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20-%202023%20december.pdf  |z Dokumentum-elérés