A Triathlon World nevű vállalkozásom felépítése, marketingstratégiája

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kovács Fruzsina Dóra
Other Authors: Gyenes Donát
Máté Dr. Zoltán
Format: Thesis
Kulcsszavak:digitális média
marketingstratégiák
médiatervezés
sport
startup
triatlon
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53667
Description
Abstract:A Triathlon World egy olyan vállalkozás, amely támogatja mind a profi, mind az amatőr triatlonosokat az egyéni céljaik eléréséhez vezető úton. Legyen szó olimpiai álmokról, egy Ironman teljesítéséről, vagy arról, hogy napról napra legyőzzék önmagukat. Egy olyan közösség, ami megmutatja a triatlon jó oldalát, átsegít a nehéz időszakokon, támogatást nyújt a sportoló karrierje során. Saját márkát épít, magas minőségű termékeket forgalmaz, egy klubot biztosít olyan szolgáltatásokkal együtt, amelyek elengedhetetlenek a felkészülés során. A fiktív vállalkozásomat a felépítésén, marketingstratégiáján, illetve piacra vezetésének digitális médiatervén keresztül szeretném bemutatni. A feltételezéseimre és a valós fogyasztói igényekre a választ egy primer kutatáson belül keresem. A mikro-és makrokörnyezeti elemzés, a célközönségem és a használt marketing eszközök pontos meghatározása, valamint a vállalkozás bevezető kampányának időzítése, tervezete képezi a fő tartalmi vonalat.