A választók megnyerése Az érzelmi manipuláció aspektusából vizsgálva a 2002-es Medgyessy kampányon keresztül és a 18-24 éves korcsoport politikai attitűdje

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Takács Olivér
További közreműködők: Gyene Dr. Pál István
Jeszenszky Gábor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:5M
érzelmi manipuláció
imázs
politikai attitűd
politikai kampányok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53674
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a politikai kommunikációs csatornáinak fejlődését és a végig politikai kampányokat vizsgáltam meg az érzelmi manipulációt és az érintettség szempontját, és vettem a választói döntéshozatalt. Az 5M marketing modell segítségével megnéztem, hogyan épül fel szakmailag egy politikai kampány. Elemeztem a 2002-es miniszterelnökjelölti vitát és a 2002-es Medgyessy kampányának négy legfontosabb üzenetét. A kutatásom a 18-24 éves korcsoportra fókuszált, az ő hozzáállásukat vizsgáltam meg a politikához és azt, hogy milyen mértékben manipulálják érzelmileg, ha politikai hirdetéssel találkoznak.