Nemi alapú piaci szegmnetációra épülő marketing és társadalmi hatásai
Saved in:
Main Author: | Tóth Nóra |
---|---|
Other Authors: |
Halmai Dr. Tamás
Hőrich Ádám Richárd |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | gender marketing piaci szegmentáció sztereotípia társadalmi fejlődés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53679 |
Similar Items
Nemi alapú diszkrimináció a munkaerőpiacon
: Boór Bettina
: Boór Bettina
A társadalmi nemi szerepek tükröződése a TV képernyőn
: Hegyi Nóra
: Hegyi Nóra
Nők a vezetésben és a nemi alapú akadályok a munkahelyen
: Szvoboda Petra
: Szvoboda Petra
Társadalmi, nemi sztereotípiák a labdarúgás hazai világában Az 1. FC Femina futballcsapat története
: Erdélyi Dominika
: Erdélyi Dominika
Férfiak vs nők, avagy A társadalmi és nemi sztereotípiák a reklámokban
: Hegedűs Nikolett
: Hegedűs Nikolett
A sörreklámokban bemutatott társadalmi nemi szerepek és a sörfogyasztás kapcsolata Magyarországon
: Czigány Katinka
: Czigány Katinka
Nemi szerepek a szervezetekben
: Gödöny Anna
: Gödöny Anna
Környezettudatosság megjelenése az épülő Avar Hotelben
: Kiss Milán
: Kiss Milán
Fotovoltaikus rendszerekkel kapcsolatos fogyasztói élmény elvárások és az ezekre épülő marketing stratégiák
: De Jager Roland
: De Jager Roland
Nemi egyenlőtlenség a magyar munkaerőpiacon a nemi sztereotípiák hatása a magyar női közép- és felső vezetők megítélésére és elfogadására
: Rózsa Lili
: Rózsa Lili
Salzburg, Mozart városa, és a névre épülő marketingtevékenység
: Tarr Evelin
: Tarr Evelin
Nemi egyenlőtlenség okai a szállodaigazgatói poszton
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Fogyasztói elvárások és az arra épülő marketing stratégiák a HELL Ice Coffee esetében
: Szente Hanna
: Szente Hanna
A stressz és a megküzdés nemi különbségei
: Stefán Bettina Bella
: Stefán Bettina Bella
Nemi egyenlőtlenség a politikában és a diplomáciában
: Harsányi Brigitta
: Harsányi Brigitta
Egy Magyarországon tevékenykedő futárszolgálat épülő ERP rendszere Problémák és megoldások
: Varga Zsolt Sándor
: Varga Zsolt Sándor
Réspiaci elemzés a macskákra épülő létesítmények turisztikai szerepéről
: Fodor Sára Bernadett
: Fodor Sára Bernadett
A nők munkaerő-piaci helyzete az Európai Unióban különös tekintettel az unió nemi esélyegyenlőségi intézkedéseire
: Szabó Lilian
: Szabó Lilian
Népzenére és néptáncra épülő hagyományőrző rendezvényekben rejlő turisztikai lehetőségek
: Győrfi Lea
: Győrfi Lea
A Prysmian Group SAP-ra épülő, készletgazdálkodást segítő online Store3G rendszere
: Suth Nóra
: Suth Nóra
Nemi egyenlőség az Európai Unió szociálpolitikájában, különös tekintettel az Európai Bizottság 2020-2025-ös nemi egyenlőség stratégiájára
: Beretvás Dominika
: Beretvás Dominika
Nemi szerepek a szóvivői gyakorlatban Szóvivők megítélése és helyzete Magyarországon a XXI. században
: Deák Dóra
: Deák Dóra
A fluidum-áramlás elméletére épülő gyakorlati szolgáltatási probléma szimulációja
: Arató Ádám
: Arató Ádám
A bűntudat alapú reklámozás pszichológiája Nemi szerepek a bűntudatkeltés eszközeként a reklámokban
: Lázár Lilla
: Lázár Lilla
A fluidum-áramlás elméletére épülő gyakorlati szolgáltatási probléma és modellje
: Papp Bence
: Papp Bence
A húsvéti ünnepkörre épülő attrakciók és rendezvények turisztikai jelentősége hazánkban
: Szép Viktória
: Szép Viktória
A világháborúk és a szovjet megszállás emlékeire épülő turizmus Budapesten
: Pristyák Petra
: Pristyák Petra
A nemi szerepek ábrázolása a XXI. századi médiában
: Csillag Fanni
: Csillag Fanni
Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében
: Arany Nóra
: Arany Nóra
A nemi szerepek alakulásának vizsgálata történelmi és plakáttörténeti perspektívából
: Ferencz Mónika
: Ferencz Mónika
Nemi szerepek és megjelenésük a médiában, a szocializmustól napjainkig
: Hlács Barbara
: Hlács Barbara
A helyi termékekre épülő vendéglátás jó példája, a Nagylaposi Birkacsárda
: Bárdi Dominika Beáta
: Bárdi Dominika Beáta
Tokaj-Hegyalja régió meglévő egyházi kulturális örökségeire épülő vallási turizmusa
: Krakkai Alexandra
: Krakkai Alexandra
Az egészségügyi szolgáltatásokra épülő belföldi egészségturizmus lehetőségei a pandémia után
: Fülöp Máté
: Fülöp Máté
Nemi sztereotípiák a televíziós reklámokban A női test médiában megjelenő objektifikációjának hatása a férfi vásárlók körében
: Ádám Orsolya Julianna
: Ádám Orsolya Julianna
A fogyasztói termék élmény és az erre épülő marketing stratégia a Culinaris kereskedelmi láncon keresztül bemutatva.
: Papp Kata Krizantin
: Papp Kata Krizantin
A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Kovács Dóra
: Kovács Dóra
ITIL alapú IT környezet
: Tóth Enikő Tímea
: Tóth Enikő Tímea
Megasport események hatásai társadalmi, kulturális, és környezeti hatásai
: Kalmár Gergely
: Kalmár Gergely
A rovar alapú élelmiszerek piaci bevezetése hazánkban, és azok fogyasztói megítélése
: Bita László
: Bita László
Similar Items
-
Nemi alapú diszkrimináció a munkaerőpiacon
: Boór Bettina -
A társadalmi nemi szerepek tükröződése a TV képernyőn
: Hegyi Nóra -
Nők a vezetésben és a nemi alapú akadályok a munkahelyen
: Szvoboda Petra -
Társadalmi, nemi sztereotípiák a labdarúgás hazai világában Az 1. FC Femina futballcsapat története
: Erdélyi Dominika -
Férfiak vs nők, avagy A társadalmi és nemi sztereotípiák a reklámokban
: Hegedűs Nikolett