Közösségi háló szerepe az értékesítésben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Petrányi Viktória
További közreműködők: Bódi Krisztina
Keresztes Dr. Éva Réka
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:3D nyomtatás
e-kereskedelem
e-marketing - elektronikus marketing
internetes értékesítés
közösségi hálózatok
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53680
Leíró adatok
Kivonat:A közösségi háló globális elterjedése szinte észrevétlenül beépült a saját mindennapi életembe . Mondhatni együtt “nőttem” fel a közösségi platformokkal. Az évek során láttam, ahogyan az először egyszerű online platformok átalakultak olyan hatalmas, többfunkciós szolgáltatókká, amelyek szinte minden területét képesek voltak befolyásolni az életünknek. Az eredeti felállástól kezdve, amikor csak barátokkal oszthattuk meg a mindennapi eseményeinket, a közösségi hálók az idők során kibővültek üzleti kapcsolatok és szakmai lehetőségek platformjaivá is.Az emlékeimben él a korai időszak, amikor az első közösségi oldalak kizárólag szöveges bejegyzésekből és egyszerű fotókból álltak. Ezt követően megjelentek a videómegosztó platformok, és a tartalmak gyorsan színesebbé és interaktívabbá váltak. Az én generációm láthatta a Facebook felemelkedését, majd a Twitter, Instagram és mások elterjedését, amelyek mind kínáltak valami újat és izgalmasat a felhasználóknak. Jelenleg pedig a Tiktok felemelkedését követhetjük nyomon.Az is észrevehetővé vált, hogy mekkora szerepe lett a közösségi hálóknak az üzleti világban. Az influencerek és a brandek közvetlenül elérhetik a közönségüket, és a felhasználók személyes tapasztalataikat használhatják vásárlási döntéseik meghozatalához. A digitális marketing és az e-kereskedelem új dimenziókat nyitott meg, amelyek korábban elképzelhetetlenek voltak.Mindezen változások figyelemmel kísérése és átélése arra sarkallt, hogy ne csak felszínesen vegyem észre a változásokat, hanem mélyebben is elgondolkodjak a közösségi hálók valódi hatásairól. Hogyan formálja az értékesítést, hogyan befolyásolja a vásárlási szokásokat, és milyen kihívásokkal kell szembenéznünk az online térben?