A streaming szolgáltatók fogyasztói magatartásának vizsgálata a Z generáció körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hídvégi Alexa
További közreműködők: Galambos Judit Zsuzsanna
Perényi Gábor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
ábraelemzés
fogyasztói magatartás
gazdasági szolgáltatás
generációs fejlődés
hipotézis vizsgálat
Streaming szolgáltatók
Z-generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53698
Leíró adatok
Kivonat:Az alapszakos diplomamunkám során a feldolgozott forrásanyag fogyasztói magatartás körében megragadta a figyelmem és már ott eldöntöttem, hogy a mesterszakos diplomámat is ebben a témakörben szeretném megírni csak más dolgot vizsgálva. Mesterszakon a streaming szolgáltatók elemzését választottam. A szolgáltatások elemzését mindig is nehezebbnek találtam a termékéhez képest. Mindenképp elsőként a szolgáltatások bemutatásával szerettem volna kezdeni, hiszen az az alapja mindennek. Ehhez Veres Zoltán: A szolgáltatásmarketing alapkönyve (2017) című művet használom fel legfőképpen, de természetesen kihagyhatatlan Papp Ilona: Szolgáltatási menedzsment (2017) könyve és a Kevin – Kotler féle Marketingmenedzsment (2016) című alapmű. Ebben a fejezetben a 7P különbözőségét mutatom be a 4P-től, illetve a HIPI elv lényegét ismertetem.A kutatásomban arra a kérdésre keresem a választ, hogy milyen tényezők befolyásolják a Z generáció tagjainak a streaming szolgáltatókkal kapcsolatos fogyasztói magatartását és hogy azokat milyen eszközökről és mennyi félét használnak.