A munkáltatói márka kommunikációs eszközei, gyakorlatai az újmédia platformjain

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Simon Renáta
Other Authors: Tóth Szilvia
Zelena Dr. András
Format: Thesis
Kulcsszavak:hírnév
hírnévmenedzsment
marketingkommunikáció
márkaépítés
márkázás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53709

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53709
005 20240222103923.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Simon Renáta 
245 1 2 |a A munkáltatói márka kommunikációs eszközei, gyakorlatai az újmédia platformjain  |c Simon Renáta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A jó és hatékony, valamint elkötelezett munkaerő bevonzása és megtartása hatalmas feladat a vállalatok számára, mely több nehezítő tényező együttes jelenlétéből fakad. Ilyen tényezőnek tartja számon több szakirodalmi forrás is a hazai elöregedő társadalom jelenségét, hogy egyes szektorokból több munkavállaló vonul nyugdíjba, mint amennyi képes lenne utánuk munkába állni. Továbbá nehezíti az is, hogy rengeteg munkaképes korú személy vállal munkát az ország határain kívül, illetve, hogy a munkaerőpiacra belépő új generációknak nagyban megváltoztak a munkahelyekkel és a munkával kapcsolatos preferenciái. Ezek tekintetében hatalmas verseny alakult ki a munkaerőpiacon a munkavállalók megszerzéséért és egyre több vállalat számára válik megkérdőjelezhetetlenné munkáltaltói márkája tudatos felépítésének, gondozásának szükségessége, mind a már meglévő munkavállalók megtartásának céljából, mind a potenciális leendő munkavállalók bevonzásának érdekében. Amunkáltatói márka kommunikációja, vagyis az, ahogyan egy vállalat bemutatja magát és vonzza az alkalmazottakat, a XX. század kommunikációs és technológiai átalakulás hatására -melynek következtében csaknem elvárttá vált a vállalatok számára is az online jelenlét - ma már nem kizárólag a hagyományos médiaeszközökön keresztül zajlik. Az új média platformok, mint például a közösségi média, videómegosztó oldalak, és egyéb online felületek, egyre nagyobb szerepet játszanak ezen kommunikációs folyamatokban, melyek mind-mind kiváló lehetőségeket biztosítanak a márkaimázs közvetítésére, különös tekintettel a fiatalabb generációk elérésében, azonban kevés vállalat él még az ezen felületek adta lehetőségekkel.A kutatás fókuszában az a kérdés áll, hogy milyen lehetőségeik vannak a vállalatoknak arra, hogy munkáltatói márkájuk kommunikációját az online, újmédia médiumaira adaptálják. 
695 |a hírnév 
695 |a hírnévmenedzsment 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a márkaépítés 
695 |a márkázás 
700 1 |a Tóth Szilvia  |e ths 
700 1 |a Zelena Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53709/1/Simon%20Ren%C3%A1ta%20-%20A%20munk%C3%A1ltat%C3%B3i%20m%C3%A1rka%20kommunik%C3%A1ci%C3%B3j%C3%A1nak%20gyakorlatai.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53709/2/Toth%20Szilvia%20kulso%20konzulensi%20biralata%20-%20Simon%20Renata%20hallgato%20BLEBSD.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53709/3/opp_szervezeti_SimonR.pdf  |z Dokumentum-elérés