Online és offline marketing lehetőségek egy orvostechnológiai eszközöket forgalmazó cég esetében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Paku Dénes
Other Authors: Bodogán Attila
Zelena Dr. András
Format: Thesis
Kulcsszavak:gyógyszeripar
konkurencia
kvalitatív módszerek
kvantitatív módszerek
nemzetközi összehasonlítás
orvostechnika
piaci elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53714

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53714
005 20240222103932.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Paku Dénes 
245 1 0 |a Online és offline marketing lehetőségek egy orvostechnológiai eszközöket forgalmazó cég esetében  |c Paku Dénes  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Jelen szakdolgozat a gyógyszeripari és orvostechnikai cégek online és offline marketinglehetőségeit kívánja átfogó módon megvizsgálni. Mivel személyes érdekeltség fűz a Bemer Int.orvostechnikai eszközöket értékesítő céghez, ezért volt lehetőségem a cég tevékenységérevonatkozóan több hozzáférhető adatot gyűjteni, emiatt a gyakorlati vizsgálat soránrészletesebben az orvostechnikai eszközöket forgalmazó cégek marketingtevékenységévelkívánok foglalkozni. Az összehasonlító elemzés során belül a piacvezető orvostechnikaieszközök forgalmazásával foglalkozó céggel, a Coloplast-tal hasonlítom össze amarketingtevékenységét.A téma választását személyes érdeklődés magyarázza, ugyanakkor nagy potenciált is látok azorvostechnológiai üzletág marketing lehetőségeiben, mind a digitális térben, mind pedig azoffline felületeken, hiszen a cégközönség jóval szélesebb, mint általánostermékek/szolgáltatások esetén. Az egészségiparban történő fejlődés és innováció fokozza azorvostechnikai eszközök iránti igényt. Ezen eszközök piaca dinamikusan bővül, miközben atechnológiai fejlesztések szüntelenül új lehetőségeket teremtenek. A megfelelőmarketingstratégia alkalmazása lehetőséget nyújt a vállalatok számára, hogy hatékonyan tudjákelérni és megszólítani a piaci szegmenseket, elősegítsék termékeik sikeres értékesítését, éshozzájáruljanak az egészségügyi szolgáltatások minőségének javulásához. A szakdolgozatelkészítésén keresztül nem csupán egy innovatív szakterülettel ismerkedhetek megrészletesebben, hanem részt vehetek egy olyan területen, amely gazdaságilag és társadalmilagis kulcsfontosságú a jövőben. 
695 |a gyógyszeripar 
695 |a konkurencia 
695 |a kvalitatív módszerek 
695 |a kvantitatív módszerek 
695 |a nemzetközi összehasonlítás 
695 |a orvostechnika 
695 |a piaci elemzés 
700 1 |a Bodogán Attila  |e ths 
700 1 |a Zelena Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53714/1/Paku%20D%C3%A9nes%20szakdolgozat%202023.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53714/2/avdhA3-01edc47e-a03e-4a99-8625-167c36d89336.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53714/3/avdhA3-01edc47e-a03e-4a99-8625-167c36d89336.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53714/4/k%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20Bodog%C3%A1n%20Attila.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53714/5/opp_Paku.pdf  |z Dokumentum-elérés