Online és offline marketing lehetőségek egy orvostechnológiai eszközöket forgalmazó cég esetében
Elmentve itt :
Szerző: | Paku Dénes |
---|---|
További közreműködők: |
Bodogán Attila
Zelena Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | gyógyszeripar konkurencia kvalitatív módszerek kvantitatív módszerek nemzetközi összehasonlítás orvostechnika piaci elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53714 |
Hasonló tételek
Az értékesítést befolyásoló tényezők vizsgálata egy munkavédelmi eszközöket forgalmazó cégnél
: Bús Klaudia
: Bús Klaudia
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Az online és offline marketingtevékenység piacra gyakorolt hatásainak vizsgálata egy gyógyszergyártó és forgalmazó cég példáján keresztül
: Kameniczki Panna
: Kameniczki Panna
Egy élelmiszereket forgalmazó cég és egy gyártó cég raktári folyamatainak összehasonlítása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
Offline és online reklámeszközök szerepe a hazai sportrendezvények esetében
: Becze Fruzsina
: Becze Fruzsina
E-kereskedelem és online marketing egy kiskereskedelmi cég esetében
: Trojkó Vivien
: Trojkó Vivien
Tárolási megoldások egy híradás-technikai eszközöket gyártó vállalatnál
: Farkas Eszter
: Farkas Eszter
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton
: Jónás Márton
Tetováló eszközöket értékesítő webshop létesítése és piacra vezetése
: Boncz Anna Mária
: Boncz Anna Mária
Értékpapír forgalmazás jellemzőinek értékelése egy értékpapír forgalmazó cég tőzsdei részvételén keresztül
: Kovács József Péter
: Kovács József Péter
A Nívó biztonsági ajtókat forgalmazó cég dolgozói elégedettségének mérése
: Árpási Petra
: Árpási Petra
Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül
: Papp Janka Gréta
: Papp Janka Gréta
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
Vitorlás hajó forgalmazó kisvállalkozás marketing tevékenysége
: Palkó Dániel Előd
: Palkó Dániel Előd
A megfelelő adózási forma kiválasztása a "Munkagép forgalmazó kft" esetében
: Keszthelyi Boldizsár László
: Keszthelyi Boldizsár László
Online marketing egy kiválasztott cég tükrében
: Tóth-Barta Donatella
: Tóth-Barta Donatella
Értékesítési lehetőségek az online marketing eszközei által kis- és középvállalkozások esetében
: Ruskó Rebeka
: Ruskó Rebeka
A magyar orvostechnológiai ipar bemutatása a magyar fejlesztésű orvostechnikai eszközök megítélése itthon
: Horváth Antal
: Horváth Antal
A Szőke és Társai Kft. online és offline marketing tevékenységeinek bemutatása
: Merza Viktória
: Merza Viktória
A Xiaomi magyarországi képviselete által felhasznált online és offline marketing eszközök.
: Deli Réka
: Deli Réka
Új lehetőségek és kihívások a munkavégzés területén – online vs. offline a Covid-19 járvány után
: Kolosa Violetta Éva
: Kolosa Violetta Éva
Pursuing Customer Satisfaction in Offline and Online Pharmacies in Hungary
: Kuklis Attila
: Kuklis Attila
Egy élelmiszer kiszállító cég online marketing stratégiája
: Csókási Eszter Rita
: Csókási Eszter Rita
Motivációs eszközöket érintő változások a járványügyi helyzet kialakulása óta - egy irodatechnikai- és informatikai középvállalatnál
: Schlee Leila Éva
: Schlee Leila Éva
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
Online és offline rendezvények összehasonlítása a koronavírus kapcsán
: Boda Fanni Eszter
: Boda Fanni Eszter
Videójátékot forgalmazó cégek marketingstratégiája
: Mucsi Balázs
: Mucsi Balázs
A munkahelyi stressz tényezőinek és a szervezet által biztosított stresszkezelési lehetőségeknek a feltárása egy orvostechnológiai vállalat vonatkozásában.
: Erl Dominika Mercédesz
: Erl Dominika Mercédesz
Offline közösségi élet az online kapcsolatok világában Dabason
: Takács Lászlóné
: Takács Lászlóné
Egy kézműves termékeket forgalmazó webáruház indításának terve
: Káplárné Molnár Anna
: Káplárné Molnár Anna
Egy gépjármű forgalmazó nagyvállalat pénzügyi tervezési folyamata
: Kádár Kinga
: Kádár Kinga
Kiszervezési lehetőségek egy külföldi gyógyszergyártó cég számára
: Polczer Viktória
: Polczer Viktória
Betekintés a könyvvizsgálatba egy energiaipari cég esetében
: Farkas Zsuzsanna Alexandra
: Farkas Zsuzsanna Alexandra
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor
: Moldoványi Martin Sándor
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Az offline, az online és a hibrid rendezvények tendenciái
: Herceg Kitti
: Herceg Kitti
Állateledelt és felszerelést forgalmazó online vállalat értékesítési lehetőségeinek és határainak bemutatása
: Hunyadi-Szajkó Rita
: Hunyadi-Szajkó Rita
Hasonló tételek
-
Az értékesítést befolyásoló tényezők vizsgálata egy munkavédelmi eszközöket forgalmazó cégnél
: Bús Klaudia -
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita -
Az online és offline marketingtevékenység piacra gyakorolt hatásainak vizsgálata egy gyógyszergyártó és forgalmazó cég példáján keresztül
: Kameniczki Panna -
Egy élelmiszereket forgalmazó cég és egy gyártó cég raktári folyamatainak összehasonlítása
: Nagy Vivien -
Offline és online reklámeszközök szerepe a hazai sportrendezvények esetében
: Becze Fruzsina