AZ FHB BANK ARCULATI ÉS MÁRKÁZÁSI POLITIKÁJÁNAK ELEMZÉSE, VALAMINT AZ FHB MÁRKA ISMERTSÉGÉNEK KUTATÁSA A 18-26 ÉVESEK KÖZÖTT
Saved in:
Main Author: | Vidoven Dávid |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Ibolya |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Márka Márkázás Bank Pénzügyi kultúra UniCredit Bank K&H Bank FHB Bank Felmérés Elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53721 |
Similar Items
A lakossági problémás jelzáloghitelek kezelése az FHB Bank Zrt. és az FHB Nyrt. esetében
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
Az FHB Bankcsoporttá alakulása az oktatás tükrében
: Huszár Boglárka
Published: (2007)
: Huszár Boglárka
Published: (2007)
A hitelek alakulásának vizsgálata az FHB Bank példáján keresztül
: Imre Diána
: Imre Diána
Az FHB marketingstratégiája és a hazai jelzálogbankok piaci helyzete
: Kovács Larissza
: Kovács Larissza
A munkáltatói márka megítélése az X-Y generáció körében Az FHB Bankcsoport munkavállalóinak vizsgálatán keresztül
: Gama-Kovács Andrea
: Gama-Kovács Andrea
A kapunyitási pánik vizsgálata 18-30 évesek körében
: Hegedős Kiara
: Hegedős Kiara
A magyar gasztronómia vonzereje a külföldi fiatalok (18-35 évesek) szerint
: Patai Tímea Margit
: Patai Tímea Margit
Budapest márkázási stratégiájának lehetőségei
: Szekér Tamás
: Szekér Tamás
Energiaitalok és Izotóniás Italok Fogyasztói Szokásainak Vizsgálata 18 és 30 Évesek Körében
: Sipos Endre
: Sipos Endre
AZ FHB BANK ZRT. ÉS AZ OTP BANK NYRT. ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A CAMELS MÓDSZER SEGÍTSÉGÉVEL
: Csonka-Madarász Krisztina
: Csonka-Madarász Krisztina
FHB Jelzáloghitel termékfejlesztéshez kapcsolódó számítógépes tevékenységek rövid bemutatása, ezeknek elméleti és gyakorlati fejlesztése, illetve kiegészítése
: Slezák Martin
: Slezák Martin
A lakossági hitelezési piac fejlődése a válság után az FHB Bank Zrt. példáján keresztül szemléltetve
: Purgai Emese
: Purgai Emese
Az egészségtudatosság, az egészséges életmód szerepe, mértéke a 18-30 évesek fogyasztói magatartásában
: Nguyen Thi Mini
: Nguyen Thi Mini
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
Élethosszig tartó tanulás Befolyásolható-e a 14-18 évesek tanulásra való motiváltsága digitális tanulássegítő programok és eszközök használatával?
: Lugosi Lilla Renáta
: Lugosi Lilla Renáta
A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
A Díszker Kft. arculati világa
: Zsiros Gréta
: Zsiros Gréta
Az Apple márka sikerességének és lojális vevőtáborának oknyomozó kutatása
: Farmosi Dániel
: Farmosi Dániel
Különbségek egy konkrét márka kommunikációs politikájának elemzése alapján Jägermeister - a globalizáció tükrében
: Csifári Máté
: Csifári Máté
Az Inditex vállalat márkaportfóliójának bemutatása és a Zara márka sikerének és ismertségének vizsgálata
: Tóth Evelin
: Tóth Evelin
A USE unused magyar designer márka ismertségének vizsgálata hazánkban - A magyar divatpiac áttekintésével
: Geiger Klaudia
: Geiger Klaudia
A vizuális arculati tényezők jelentőségének növekedése az online marketing fejlődésével egy konkrét márka kapcsán
: Nagy Berndett Blanka
: Nagy Berndett Blanka
Befektetési alapok helyzetének és ismertségének vizsgálata
: Bakó Franciska
: Bakó Franciska
Budapest gyógy- és élményfürdői látogatottságának, imázsának, szolgáltatásainak és ismertségének elemzése és összehasonlítása a 18-30 éves korosztály körében (Széchenyi fürdő és Aquaworld)
: Albert Nikolett
: Albert Nikolett
Az Európai Központi Bank monetáris politikájának elemzése 1999 és 2008 között
: Zantleitner Ágnes
: Zantleitner Ágnes
A DKMT Eurorégió tevékenységének bemutatása ismertségének tükrében
: Tamaskó Anett
: Tamaskó Anett
Az RTL KLub arculati elemeinek bemutatása és elemzése
: Kádár-Gál Dóra
: Kádár-Gál Dóra
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
A logisztika a fizetési megoldások és a márkázási döntések általános vizsgálata a műszaki webshopoknál
: Szatmári Ábel Andor
: Szatmári Ábel Andor
A klímasemleges szálláshelyek ismertségének és működésének vizsgálata Magyarországon
: Csánki Nóra
: Csánki Nóra
A Gottwald Hotel Kft. ismertségének és vendégelégedettségének vizsgálata
: Nagy Illés
: Nagy Illés
Németország Európa-politikájának változásai
: Jankovics Viktória
: Jankovics Viktória
A Borsodi Műhely Kft. fejlődéstörténete, marketingstratégiája, és arculati megújulása
: Péter Júlia
Published: (2013)
: Péter Júlia
Published: (2013)
Az arculati kézikönyv szabályrendszere az Ovit Rt. vállalati gyakorlatában
: Máténé Lengyel Enikő
: Máténé Lengyel Enikő
A kávézás termékélményének kutatása
: Bálint Péter
Published: (2013)
: Bálint Péter
Published: (2013)
Zero waste üzletek elterjedése, és ismertségének, megítélésének vizsgálata Magyarországon
: Kovács Blanka Laura
: Kovács Blanka Laura
Magyarország Afrika-politikájának gyakorlati kérdései
: Bukta Lili
: Bukta Lili
A Vision Express arculatfrissítésének kutatása
: Seprős Dzsenifer
: Seprős Dzsenifer
Az Etyek-Budai borvidék ismertségének vizsgálata az Etyeki Piknik tükrében
: Gólya Nikoletta
: Gólya Nikoletta
Közösségi finanszírozás lehetőségeinek és ismertségének bemutatása a hazai vállalkozások körében
: Péter Csilla Noémi
: Péter Csilla Noémi
Similar Items
-
A lakossági problémás jelzáloghitelek kezelése az FHB Bank Zrt. és az FHB Nyrt. esetében
: Tóth Eszter -
Az FHB Bankcsoporttá alakulása az oktatás tükrében
: Huszár Boglárka
Published: (2007) -
A hitelek alakulásának vizsgálata az FHB Bank példáján keresztül
: Imre Diána -
Az FHB marketingstratégiája és a hazai jelzálogbankok piaci helyzete
: Kovács Larissza -
A munkáltatói márka megítélése az X-Y generáció körében Az FHB Bankcsoport munkavállalóinak vizsgálatán keresztül
: Gama-Kovács Andrea