Marketingszemlélet a kultúraközvetítésben a Művészetek Palotája tükrében
Saved in:
Main Author: | Korom Borbála |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Kulturális marketing Marketing-mix Művészetek Palotája |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53733 |
Similar Items
Marketingszemlélet a közszférában
: Pető Tímea
: Pető Tímea
Programkommunikáció egyes művészeti ágakban A Művészetek Palotája kommunikációjának összevetése a palotában élő négy műfaj reprezentáns képviselőinek kommunikációs tevékenységével
: Csutár Andrea
: Csutár Andrea
Trianon emlékezete a művészetek és a kultúraközvetítés tükrében
: Szepessy László
: Szepessy László
A mozi szerepe a marketingkommunikációban
: Korom Erik
: Korom Erik
Művészetek a gasztronómia világában
: Tóth Lilla Veronika
: Tóth Lilla Veronika
Fesztiválszervezők jövőbeli stratégiái a COVID-19 után a VeszprémFest és a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Korom Szimonetta
: Korom Szimonetta
A reklámok és művészetek kapcsolata
: Baranyi Dániel Sándor
: Baranyi Dániel Sándor
A 60-as évek amerikai pszichedelikus rockplakátjai a kommunikáció és a művészetek tükrében
: Páncsity Lídia
Published: (2014)
: Páncsity Lídia
Published: (2014)
A mesterséges intelligencia és a művészetek kapcsolata
: Szilas Ramóna
: Szilas Ramóna
A karrier támogatása coachinggal
: Korom Szilvia Anett
: Korom Szilvia Anett
Munkaerőpiaci kihívások hatékony kezelése a szállodai vendéglátásban
: Korom Balázs Attila
: Korom Balázs Attila
A Művészetek Völgye kultúraközvetítő és helyi társadalmi hatásai
: György Dorina
: György Dorina
A Művészetek Völgye fesztivál jelentősége a kulturális élet színterein
: Hegedüs Boglárka
: Hegedüs Boglárka
A vállalati sikeresség a PR és az arculatelmélet tükrében
: Duska Borbála
: Duska Borbála
A hazai nonprofit szektor számviteli sajátosságai egy civil szervezet tükrében
: Álmos Borbála
: Álmos Borbála
A borkultúra, a gasztronómia és a művészetek szerepe az országimázs formálásában
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
A helykötődés hatása a környezettudatos turisztikai viselkedésre a Művészetek Völgye fesztiválon
: Bruckner Lilla Ilka
: Bruckner Lilla Ilka
A tagállamok fiskális hatásköreinek gyakorlása során hozott döntéseinek felülvizsgálata az EUB gyakorlatában. Támogatások vagy jogellenesen befizetett adók visszafizetése jogerős döntések esetén REVIEW OF THE MEMBER STATES' DECISION BASED ON THE EXERCISE OF THEIR FISCAL AUTHORITY IN THE LIGHT OF THE CJEU'S CASE LAW REPAYMENT OF SUPPORT OR UNLAWFUL TAXES IN CASE OF FINAL DECISIONS
: Szuchy Róbert, et al.
Published: (2022)
: Szuchy Róbert, et al.
Published: (2022)
A Művészetek Völgye Fesztivál fejlődése, kulturális szerepe és a turizmusra gyakorolt hatása
: Kulnik Natália
: Kulnik Natália
A Művészetek Völgye Fesztivál digitális marketing fejlődése és az általa indukált eredmények
: Dombovári Zita
: Dombovári Zita
Interkulturális kapcsolatok Magyarország és Franciaország tükrében
: Egyed Borbála Emma
: Egyed Borbála Emma
A Covid-19 járvány hatásának vizsgálata a hazai fesztiválokra a Művészetek Völgye példáján keresztül
: Marton Dóra
: Marton Dóra
A digitális marketing hatása a hagyományőrző rendezvények szervezésére a Művészetek Völgye Fesztivál példáján keresztül
: Pesti Sára
: Pesti Sára
A kapolcsi Művészetek Völgye fesztivál a völgylakókra és a térségre gyakorolt társadalmi-kulturális hatásának vizsgálata
: Sallai Alexandra Eszter
: Sallai Alexandra Eszter
A kapolcsi Művészetek Völgye fesztivál a völgylakókra és a térségre gyakorolt társadalmi-kulturális hatásának vizsgálata
: Sallai Alexandra Eszter
: Sallai Alexandra Eszter
A számviteli információs rendszer szerepe, feladata a vállalat vezetésében, a vezetői döntés előkészítésében a Halker Kft. példáján keresztül
: Álmos Borbála
Published: (2018)
: Álmos Borbála
Published: (2018)
Turisztikai desztinációk a boldogtalanságból - A magyarországi szegénység álomutazása
: Hajnal Borbála
: Hajnal Borbála
A mediterrán konyha népszerűsége és a mediterrán diéta ismertsége
: Wellmann Borbála
: Wellmann Borbála
A KKV szektor ügyfélélmény vizsgálata a Faktoring szolgáltatással kapcsolatban
: Kovács Borbála
: Kovács Borbála
Az élelmiszerárstop hatása a kereskedelemre és a gazdaságra Magyarországon
: Bress Borbála
: Bress Borbála
A beruházások gazdaságossági számításai a hatvani Robert Bosch Elektronikai Kft-nél, különös tekintettel a kiszervezési tevékenységekre
: Kovács Borbála
: Kovács Borbála
A zöld koncepciók és a környezettudatos, fenntartható táplálkozás kapcsolatrendszerének bemutatása
: Földi Borbála
: Földi Borbála
Értékesítési csatornák a szállodaiparban
: Adorján Borbála
: Adorján Borbála
Pszichológiai tőke a felsőoktatásban
: Kaszás Borbála
: Kaszás Borbála
Érzelmi intelligencia a munkahelyen
: Miklós Borbála
: Miklós Borbála
Az Európai Unió, mint a kisvállalkozások környezete A pályázati forrásteremtés nyújtotta lehetőségek
: Kőhalmi Borbála
: Kőhalmi Borbála
A mérleg valódiságának és a pénzügyi helyzet elemzésének módszerei, könyvvizsgálati kötelezettséggel való kapcsolata
: Rizmajer Borbála
: Rizmajer Borbála
A bioélelmiszerek fogyasztási szokásai Magyarországon
: Császár Borbála
: Császár Borbála
A divatipar lehetőségei Budapest turizmusában
: Kiss Borbála
: Kiss Borbála
A Danone szervezeti átalakulásao 2013-2017
: Szerencsi Borbála
: Szerencsi Borbála
Similar Items
-
Marketingszemlélet a közszférában
: Pető Tímea -
Programkommunikáció egyes művészeti ágakban A Művészetek Palotája kommunikációjának összevetése a palotában élő négy műfaj reprezentáns képviselőinek kommunikációs tevékenységével
: Csutár Andrea -
Trianon emlékezete a művészetek és a kultúraközvetítés tükrében
: Szepessy László -
A mozi szerepe a marketingkommunikációban
: Korom Erik -
Művészetek a gasztronómia világában
: Tóth Lilla Veronika