Frizura minden áron?
Saved in:
Main Author: | Horváth Anna Zsófia |
---|---|
Other Authors: | Dr. Rimóczi Dr. Csilla |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fodrászat gazdaság koronavírus-járvány (COVID-19) szépségipar szolgáltatások válság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53834 |
Similar Items
Buli minden áron, avagy a buliturizmus és annak hatásai Budapsten
: Lévai Tamara
: Lévai Tamara
Mixin - Egy kattintással minden!
: Kiss Luca Blanka
: Kiss Luca Blanka
Egy város minden útjának bejárása
: Cseresnyés Attila
: Cseresnyés Attila
Minden, amit a közraktározásról tudni érdemes
: Jakab Ramóna
: Jakab Ramóna
"Minden jegy elkelt" Kulturális fejlesztések szerepe Veszprém imázsának alakításában
: Illés Zsófia
: Illés Zsófia
Minden feladat fontos, de "a legkisebb is számít"!
: Gyöngyösi Réka
: Gyöngyösi Réka
Minden, ami a márka körül forog. Brand aktiváció a magyar csapágypiacon
: Szabados Anna
: Szabados Anna
Konferenciaszervezés minden évben új csapattal az AIESEC-nél
: Makovics Roxána Gyöngyi
: Makovics Roxána Gyöngyi
Egy minden mentes kínálatot biztosító vendéglátóhely fenntarthatósági törekvései.
: Kiss Daniella
: Kiss Daniella
Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell
: Farkas Laura
: Farkas Laura
Kötelező női kvóta, avagy ez már túllép minden határon
: Bende Kata
: Bende Kata
Az Antenna Hungária Zrt. elemzése, avagy Digitális műsorszolgáltatást minden háztartásnak
: Érsek-Csanádi Alexandra
: Érsek-Csanádi Alexandra
A dohányzási szokások vizsgálata és szerepe a minden napi életben
: Harangozó Vivien Gabriella
: Harangozó Vivien Gabriella
Az Ulcisia Castra projekt - hogy a jövőben minden út Szentendrére vezessen
: Gyalog Rita
: Gyalog Rita
A „Minden, ami NŐ” szépségipari cég piaci versenyhelyzetének bemutatása és elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Minden ami workflow, az eXtension tool bevezetése a DT ICSS-nél
: Tóth Sándor
: Tóth Sándor
Sikeres énmárka létrehozása és fenntartása a Youtube-on - Minden, ami a youtuberkedés mögött van
: Csecse Attila
: Csecse Attila
„Régen minden jobb volt” – valóban vissza kellene fordítani a jelenséget vagy szükségszerű a változás?
: Farkas-Kazy Réka Ildikó
: Farkas-Kazy Réka Ildikó
A marketing, mint emberi cselekvés, minden eladásban érdekelt piaci szereplő, legyen az kiskereskedelmi egység vagy nagy üzletlánc, szerepet tölt be az eladási mutatók javításában
: Farkas Zsófia
: Farkas Zsófia
Minden, ami sajt! Avagy a sajtok általános jellemzése és a hazai kézműves sajtok jelentősége a gasztronómiai rendezvényeken és vendéglátásban.
: Farkas Luca
: Farkas Luca
Az érzékszervek szerepe a marketingben, avagy Ha az íze, hangja, illata olyan mint egy kacsáé, akkor az minden bizonnyal egy ...
: Tóbiás Rita
: Tóbiás Rita
"Minden jó, ha a vége Flow!"-Avagy az értékesítői teljesítmény és a Flow kapcsolata a Duna House Holding Kft.-nél
: Ráczkevi Zsuzsa
: Ráczkevi Zsuzsa
Dialektikus egység helyett elválasztás és függőség paradoxona, vagyis mitől hízik a tőke minden korban? Nancy Fraser Kannibál kapitalizmus – Hogyan falja fel a rendszer a demokráciát, a gondoskodást és a bolygót (Bázis könyvek, 2024)
: Polák-Weldon Réka
Published: (2024)
: Polák-Weldon Réka
Published: (2024)
Hogyan járul hozzá a marketing egy film sikeréhez?
: Horváth Anna Zsófia
: Horváth Anna Zsófia
In-store marketing a bejárattól a kasszáig minden, ami marketing eszköz a dm Kft. üzleteiben
: Mali Adrienn
: Mali Adrienn
A vállalkozás vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján.
: Horváth Zsófia
: Horváth Zsófia
A Kaga Logistique Kft. logisztikai folyamatainak elemzése
: Horváth Zsófia
: Horváth Zsófia
Szükség van-e közszolgálati médiára avagy A közszolgálati média fogalma, kialakulása és története Nagy-Britanniában, valamint a közszolgálati média kritikája és az Egyesült Államokbeli modell
: Horváth Zsófia
: Horváth Zsófia
A COVID-19 hagyományos vendéglátásra és házhozszállításra gyakorolt hatásának elemzése
: Horváth Zsófia
: Horváth Zsófia
Egy cég optimális működésének eszközei
: Horváth Zsófia
: Horváth Zsófia
Die Beziehung der biologischen Sicherheit und dem Tourismus in Neuseeland
: Horváth Zsófia
: Horváth Zsófia
Tehetség és karriermenedzsment folyamata a Robert Bosch vállalatnál Junior Managers Program
: Horváth Anna
: Horváth Anna
Tehetség és karriermenedzsment folyamata a Robert Bosch vállalatnál Junior Managers Program
: Horváth Anna
: Horváth Anna
A Budapest Bakering tevékenységi körének vizsgálata, fókuszban a fogyasztói szokások
: Horváth Anna
: Horváth Anna
A Dulicz borászat marketingstratégiája
: Horváth Anna
: Horváth Anna
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a prémium kategóriás autók piacán
: Horváth Anna
Published: (2014)
: Horváth Anna
Published: (2014)
Tervezést támogató informatikai rendszer kialakítása a 2014-2020-as programozási időszakra
: Sebestyénné Horváth Zsófia
: Sebestyénné Horváth Zsófia
Egy klasszikus újjászületése - Az e-könyvek piacának marketinglehetőségei
: Horváth Kata Anna
: Horváth Kata Anna
A globális papírhiány okai és hatásai
: Horváth-Katona Anna
: Horváth-Katona Anna
A telekommunikáció érzelmi hatásai
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
Similar Items
-
Buli minden áron, avagy a buliturizmus és annak hatásai Budapsten
: Lévai Tamara -
Mixin - Egy kattintással minden!
: Kiss Luca Blanka -
Egy város minden útjának bejárása
: Cseresnyés Attila -
Minden, amit a közraktározásról tudni érdemes
: Jakab Ramóna -
"Minden jegy elkelt" Kulturális fejlesztések szerepe Veszprém imázsának alakításában
: Illés Zsófia