El Camino Út a mexikói pénzügyi stabilitás felé
Elmentve itt :
Szerző: | Beke Sára Adria |
---|---|
További közreműködők: | Antalóczy Dr. Katalin Júlia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | koronavírus-járvány (COVID-19) Latin-Amerika mexikó NAFTA pénzügyi stabilitás tequila válság washingtoni konszenzus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53899 |
Hasonló tételek
El Camino the role of an ancient pilgrimage route in the modern world
: Bátonyi Luca Krisztina
: Bátonyi Luca Krisztina
The comparison of Religious and Cultural motivation of the visitors during the El Camino based on the legend of Saint James
: Kappéter Léda
: Kappéter Léda
A zarándokutak szekularizációja A résztvevők motivációinak változása, illetve az utak elüzletiesedése az El Camino példáján keresztül
: Baldauf Lenke
: Baldauf Lenke
Magyar és külföldi önkéntesek motivációinak és céljainak vizsgálata az El Camino zarándokút egyes állomásain végzett munkájuk tükrében
: Kepka Judit Fatime
: Kepka Judit Fatime
Vallási turizmus Spanyolországban az El Camino
: Kamuti Réka
: Kamuti Réka
“Hogyan mondjam el neked?” – avagy milyen kommunikációs megoldásokkal érhetők el az egyetemi hallgatók?
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2023)
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2023)
Magyarok motivációja az El Caminon
: Szabó Zsófia Brigitta
: Szabó Zsófia Brigitta
El comercio electrónico en España
: Kanazirev Nikoletta
: Kanazirev Nikoletta
'el-NAV-igáljuk!' Könyvelő KFT alapítása
: Rutai Zsófia
: Rutai Zsófia
A Képzeld El! Borbár hatékony kommunikációs terve
: Vagyóczki Nóra
: Vagyóczki Nóra
Alkalmazott PR stratégia a Képzeld El! Borbárra
: Vagyóczki Nóra
: Vagyóczki Nóra
Webserver megoldás Nginx-el, felhő alapú szolgáltatásban
: Dósa Lilla
: Dósa Lilla
Milyen nyelvtudást vár el a munkaadó a munkavállalótól?
: Dévény Ágnes, et al.
Megjelent: (2007)
: Dévény Ágnes, et al.
Megjelent: (2007)
Az első lépések - Hogyan indítsunk el egy vállalkozást?
: Kosiczki Bettina
: Kosiczki Bettina
El-bookik vagy meghódítja Magyarországot is az elektronikus könyv
: Rakita Csaba
Megjelent: (2012)
: Rakita Csaba
Megjelent: (2012)
Korrupció vs. motiváció – Hol válik el a kettő egymástól?
: Sótér István
: Sótér István
Az emberi jogok helyzete az El Salvadori bűnüldözés tükrében
: Katona Ninetta Krisztina
: Katona Ninetta Krisztina
Mit várhatunk el egy elsőéves egyetemistától 2024-től? A matematika érettségi vizsgakövetelmény változásainak elemzése
: Sándor Zoltán, et al.
Megjelent: (2024)
: Sándor Zoltán, et al.
Megjelent: (2024)
A HR új célpontjai – Avagy hogyan érjük el a Z generációt
: Jurászik Edina
: Jurászik Edina
A monetáris transzmissziós mechanizmus azokban az országokban, amelyek devizában adósodtak el
: Fülöp Márton
: Fülöp Márton
Gazdasági stabilitás és infláció
: Tusa Katalin
: Tusa Katalin
Hogyan adjunk el videójátékot? A videójáték-ipar marketingkommunikációs eszközei, alkalmazásuk és hatásuk
: Szaszák Tamás János
: Szaszák Tamás János
Fenntartható vendéglátás – Út a műanyagmentesség felé
: Püspök Petra
: Püspök Petra
La importancia cada vez mayor de la voluntariedad en el siglo XXI
: Ordasi Tímea
: Ordasi Tímea
Az El Salvador Direct Trade kávé bevezetése az OMV töltőállomások VIVA kávézóiba
: Scheiber Eszter
: Scheiber Eszter
Hogyan jutunk el az üres papírtól egy rendezvény lebonyolításáig az OBO Bettermann Hungary Kft. 20. születésnapi rendezvényének bemutatása
: Demeter Viktor
: Demeter Viktor
Mikor jön el az a pont egy KKV életében, amikor kontrollingrendszert kell kialakítania?
: Oszlánszky Evelin
: Oszlánszky Evelin
Hogyan érjük el sikeresen a Z generációt digitális médián keresztül DDB-PRG kampányokban?
: Lázár Nikolett Rebeka
: Lázár Nikolett Rebeka
„Az élet Coke oldalán” azaz, hogyan jut el hozzánk egy palack Coca-Cola
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
A KIP módszer bevezetése, elfogadtatásának sikere a Balmazújvárosi Szakközépiskolában, és tananyagfejlesztés a KIP-el
: Dobi Erzsébet
: Dobi Erzsébet
Miből él egy egyetemi hallgató? - A hallgatók foglalkoztatottságának jellemzői a turizmus-vendéglátáson tanulók körében
: Somogyi Csaba
: Somogyi Csaba
Dél-korea nemzeti kultúrájának befolyása a marketingkommunikációra, valamint a BTS-el való kollaboráció hatása
: Vigh Zsófia
: Vigh Zsófia
Munkáltatói márkaépítés az ESAB Europe SSC-nél – avagy hogyan érjük el az Y generációt
: Kárpát-Hartai Viktória
: Kárpát-Hartai Viktória
Mondd el „ÖCSI”-nek – Az ötletláda-rendszer hatékonyságának fejlesztése az eisberg Hungary Kft-nél
: Tótik Bernadett
: Tótik Bernadett
Értékrendek és a családi stabilitás összefüggései
: Ezer Boglárka
: Ezer Boglárka
Stressz, munka , magánélet-út egy családbarát munkahely felé
: Gombás Edina
: Gombás Edina
A rádió nem vész el, csak átalakul - A rádió szerepe és lehetőségei a marketingkommunikációs mixben
: Valkony Kíra
: Valkony Kíra
A csúcsteljesítmény "receptje", avagy hogyan érhető el a kimagasló teljesítmény a sportban és az üzleti életben
: Kécskei Viola
: Kécskei Viola
Út a fejlődés felé, avagy a digitalizációs technológiák térhódítása
: Budavári Balázs Attila
: Budavári Balázs Attila
Minősített Fogyasztóbarát Lakáshitelek Út a fix kamatozású hitelek felé
: Spissák-Varga Enikő
: Spissák-Varga Enikő
Hasonló tételek
-
El Camino the role of an ancient pilgrimage route in the modern world
: Bátonyi Luca Krisztina -
The comparison of Religious and Cultural motivation of the visitors during the El Camino based on the legend of Saint James
: Kappéter Léda -
A zarándokutak szekularizációja A résztvevők motivációinak változása, illetve az utak elüzletiesedése az El Camino példáján keresztül
: Baldauf Lenke -
Magyar és külföldi önkéntesek motivációinak és céljainak vizsgálata az El Camino zarándokút egyes állomásain végzett munkájuk tükrében
: Kepka Judit Fatime -
Vallási turizmus Spanyolországban az El Camino
: Kamuti Réka