A CRM rendszer támogató szerepe a Kleopátra Szépségszalonoknál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balogh Mercédesz
További közreműködők: Balázsné Dr Lendvai Marietta
Horváthné Nádudvari Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM
szolgáltatás
ügyfélkapcsolat
ügyfélkapcsolati menedzsment
ügyfélorientált szolgáltatás(ok)
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54223
Leíró adatok
Kivonat:A kutatás a Kleopátra Szépségszalonok CRM rendszerének szerepét és hatását vizsgálja, kiemelve a vendégkiszolgálás, elégedettség és profitmaximalizálás szempontjából. A rendszer támogatja az ügyfélkapcsolatok optimalizálását és hatékonyabb üzleti folyamatokat. A Kleopátra Szépségszalonok példáján keresztül bemutatja, hogy a CRM rendszer hogyan segíti a vállalatot a hatékony működésben, szakemberek támogatásában és vendégek személyre szabott kiszolgálásában. Az eredmények szerint a rendszer pozitívan befolyásolja a vendégelégedettséget, növeli a digitális láthatóságot, és segíti az üzletvezetést a hatékonyabb döntéshozatalban. A kutatás kiemeli a CRM rendszer vezetői előnyeit, mint az üzleti folyamatok optimalizálása, vendégek személyre szabott kiszolgálása, és hatékonyabb vezetői döntéshozatal. Az eredmények alapján tervezett intézkedések és fejlesztések tovább erősíthetik a Kleopátra Szépségszalonok piaci pozícióját és növelhetik a vendégelégedettséget. A kutatás általánosságban alátámasztja, hogy a CRM rendszerek kulcsfontosságúak a siker szempontjából, segítve a vállalkozásokat a hatékonyabb működésben és hosszú távú ügyfélkapcsolatok kialakításában.