Place branding-Településmarketing Székesfehérváron a királyok városában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rabi Nikolett
Other Authors: Reicher Dr. Regina Zsuzsánna
Szilágyi Norbert
Format: Thesis
Kulcsszavak:eseménymarketing
helyi önkormányzat
Székesfehérvár
településfejlesztés
településmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54453

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg54453
005 20240628102646.0
008 240628suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Rabi Nikolett 
245 1 0 |a Place branding-Településmarketing Székesfehérváron a királyok városában  |c Rabi Nikolett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A településmarketing minden település életében, legyen az kisebb vagy nagyobb méretű, jelentős szerepet játszik. Minden olyan településnek szükséges településmarketinggel kapcsolatos tevékenységet végezni, amelyek tudatában vannak annak, hogy versenyhelyzetben állnak a versenytársaikkal, azaz más városokkal. Először nagyon egyszerűnek tűnhet ez a tevékenység, azonban jobban beleásva magunk rádöbbenünk, hogy igencsak összetett tudományág, ezáltal rengeteg szempontot szükséges számításba venni. Minden ember célja, hogy megtalálja a számára legmegfelelőbb tulajdonságokkal, infrastruktúrával rendelkező települést, melyet lakhelyének választhat meg. Ehhez azonban hatalmas szükséges van a marketing különböző elemeinek alkalmazására. Manapság azonban nincsen egyszerű dolga a városoknak a lakosság helyben maradásának fenntartásával kapcsolatosan, javarészt a felgyorsult társadalmunknak, és a rengeteg, folyamatosan végbemenő változásnak köszönhetően. Ugyanakkor a jelenlegi gazdasági válság is nehezíti mind az önkormányzatok, mind pedig a települések lakosainak életét, leginkább pénzügyi szempontból. Dolgozatom első részében a szakirodalmi áttekintést ismertetem, amely során kitérek a településmarketing területén használt legfontosabb definíciókra, fogalmakra, melyek ismerete elengedhetetlen a későbbiekben a kutatás megértéséhez, megismeréséhez. Emellett fontosnak tartom bemutatni a fontosabb történelmi események bemutatását is, például az önkormányzatok kialakulását vagy a város történelmét is. Majd az elméleti háttér ismertetése után a dolgozatom második felében bemutatom Székesfehérvár helyzetelemzését. 
695 |a eseménymarketing 
695 |a helyi önkormányzat 
695 |a Székesfehérvár 
695 |a településfejlesztés 
695 |a településmarketing 
700 1 |a Reicher Dr. Regina Zsuzsánna  |e ths 
700 1 |a Szilágyi Norbert  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54453/1/Rabi_Nikolett_I3TZKC.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54453/2/BA_O_Rabi_Nikolett.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54453/3/Rabi.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54453/4/BA_B_Rabi_Nikolett.pdf  |z Dokumentum-elérés