A 14-18 éves fiatalokat nevelő családok pénzügyi tudatossága
Saved in:
Main Author: | Todorov Ráhel |
---|---|
Other Authors: |
Dr. Molnár Dr. Petronella
Farkas Attila |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | pénzügyi attitűd pénzügyi kultúra pénzügyi műveltség pénzügyi oktatás pénzügyi szocializáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54504 |
Similar Items
14-22 éves magyar fiatalok pénzügyi tudatossága
: Czigner Enikő
: Czigner Enikő
Médiahatás és médiatudatosság a 14-20 éves fiatalok körében
: Keresztes Nóra
: Keresztes Nóra
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita
: Balogh-Szőr Anita
Az Y generáció pénzügyi tudatossága
: Steiner Zsófia
: Steiner Zsófia
A Budapest Bank fiatalokat érintő társadalmi szerepvállalása
: Szántósi Szabolcs
: Szántósi Szabolcs
Diszfunkcionális családok
: Demeter Csenge
: Demeter Csenge
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence
: Pálmai Bence
Élethosszig tartó tanulás Befolyásolható-e a 14-18 évesek tanulásra való motiváltsága digitális tanulássegítő programok és eszközök használatával?
: Lugosi Lilla Renáta
: Lugosi Lilla Renáta
A felnőtt korú lakosság pénzügyi tudatossága
: Gordán Erzsébet
: Gordán Erzsébet
Családok mentálhigiénés támogatása
: Kékes Rafaella
: Kékes Rafaella
Sérült gyermeket nevelő nők munkavállalási esélyei
: Bócsi Rita Judit
: Bócsi Rita Judit
A pénzügyi kultúra és a Z generáció pénzügyi tudatossága
: Szász Viktor
: Szász Viktor
Természetjárással kapcsolatos utazási szokások vizsgálata a 18-28 éves korosztályban
: Visnyei Vivien
: Visnyei Vivien
A gyerekek és a média viszonya. Televízió nézési és vásárlási szokások 10-14 éves korban
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
A Z generáció és a média viszonya. Televíziónézési, internetezési és vásárlási szokások 14-17 éves korban
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia
: Szabó Lídia
A kisgyermeket nevelő női munkavállalók munka-magánélet egyensúlya, kompetenciái
: Zsolnai-Makkaiová Orsolya
: Zsolnai-Makkaiová Orsolya
A diszfunkcionális családok és belső konfliktusaik
: Bánóczi Zsuzsanna
: Bánóczi Zsuzsanna
A 18-55 éves korosztály ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a koronavírus-járvány tükrében
: Krakovszky Gréta
: Krakovszky Gréta
A sörfogyasztási szokások változásának felmérése Magyarországon, a 18-30 éves lakosság körében
: Kiss Tamás Bálint
: Kiss Tamás Bálint
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter
: Seres Péter
Fiatalokat érintő, oktatási és ifjúsági együttműködést szolgáló programok és finanszírozásuk az Európai Unióban
: Lippai Tamás
: Lippai Tamás
Webáruházak vonzásában - az online vásárlók fogyasztói magatartásának vizsgálata a 18-40 éves korosztályban
: Kovács Kinga
Published: (2014)
: Kovács Kinga
Published: (2014)
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
Felnőttképzési lehetőségek a hátrányos helyzetű családok körében
: Gávrás Patrícia Sára
: Gávrás Patrícia Sára
A kisgyermekes családok külföldre tett utazási szokásai
: Ráti Csenge Viktória
: Ráti Csenge Viktória
Kisgyermeket nevelő szülők munkába való visszatérését befolyásoló tényezők, bölcsődefejlesztési beavatkozások vizsgálata
: Csordás Beáta
: Csordás Beáta
Fogyatékos családtaggal érkező családok szállodai tapasztalatai Pest megyében
: Pénzes Anna
: Pénzes Anna
Esélyegyenlőségi program vizsgálata a gyermeket nevelő munkavállalók szempontjából a MOL Nyrt. gyakorlatában
: Hadi Szimonetta
: Hadi Szimonetta
A nevelő iskola szerepe, lehetőségei és jelentősége, a rendszerváltás előtt és napjainkban
: Deákváriné Vizi Ágnes
: Deákváriné Vizi Ágnes
Tehetséggondozás az iskolai oktató, nevelő munkában, kiemelve egy szakiskolai oktatás példáján keresztül
: Burján Ferenc
: Burján Ferenc
Greenwashing a fast fashion világában, a fogyasztók tudatossága a divatiparban
: Tálas Petra Laura
: Tálas Petra Laura
A fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatossága
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Kozmetikai terméket fogyasztók tudatossága, a marketing és a kozmetika kapcsolata
: Gombkötő Regina
: Gombkötő Regina
Demográfia a nők, a családok és a támogatások tükrében
: Tóth-Kodolányi Noémi
: Tóth-Kodolányi Noémi
Családalapítási támogatások hatása a családok fogyasztói magatartására az építőiparban
: Varga Benedek
: Varga Benedek
Napjainkban elérhető elektronikus fizetési rendszerek bemutatása és ezek használatának vizsgálata a 18-35 éves korosztály körében
: Nagy Zita
: Nagy Zita
Diszfunkcionális családok jellemzői, kialakulásának okai és egészséges működésének javítása
: Hajdú Tímea
: Hajdú Tímea
A Magyarországon élők fogyasztói tudatossága az éttermi étkezések nyújtotta szolgáltatással kapcsolatban
: Weigl Henrietta
: Weigl Henrietta
A fogyasztói magatartás jellemzőinek vizsgálata a kisgyermekes családok utazási szokásaiban
: Borics Kata
: Borics Kata
Similar Items
-
14-22 éves magyar fiatalok pénzügyi tudatossága
: Czigner Enikő -
Médiahatás és médiatudatosság a 14-20 éves fiatalok körében
: Keresztes Nóra -
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita -
Az Y generáció pénzügyi tudatossága
: Steiner Zsófia -
A Budapest Bank fiatalokat érintő társadalmi szerepvállalása
: Szántósi Szabolcs