A CRM rendszer használata, támogató szerepe a Sick Értékesítő és Szolgáltató Kft-nél
Saved in:
Main Author: | Szabó Renáta |
---|---|
Other Authors: |
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Bukovácz Kristóf |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CRM értékesítés SAP szolgáltatásfejlesztés ügyfélélmény ügyfélkapcsolat ügyféllátogatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54521 |
Similar Items
SICK Kft. logisztikai kiszolgálásának elemzése
: Pankotai Dóra
: Pankotai Dóra
A CRM rendszer támogató szerepe a Kleopátra Szépségszalonoknál
: Balogh Mercédesz
: Balogh Mercédesz
A banki CRM rendszerek értékesítést támogató szerepe
: Antal Katalin
: Antal Katalin
CRM rendszer és használata egy szervezeten belül
: Nezam Ilaha
: Nezam Ilaha
A CRM értékesítést támogató ereje - stratégiaváltás és ügyfélközpontú CRM a Raiffeisen Banknál
: Balassa Eszter
: Balassa Eszter
A belső kontroll szerepe a gépjármű értékesítő és szerviz-szolgáltató vállalkozások körében
: Kerezsi Róbert
: Kerezsi Róbert
A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél Ügyfél-elégedettségnövelés CRM rendszerrel /
: Szabó Júlia Erika
: Szabó Júlia Erika
Makrokörnyezet szerepe a marketing mix kialakításában, egy árutermelő, értékesítő és szolgáltató kisvállalkozás vonatkozásában
: Tóth Gábor Bálint
: Tóth Gábor Bálint
CRM Rendszer használata és fejlesztési lehetőségei egy magyar energiaipari KKV esetében
: Hajdú Bence
: Hajdú Bence
Értékesítést támogató munkafolyamat kialakítása felhőalapú Dynamics CRM rendszerben történő fejlesztéssel
: Milihovszki István
: Milihovszki István
CRM rendszer bevezetése a Bi-Ka Logisztika Kft.-nél
: Csóka Bence Balázs
: Csóka Bence Balázs
Új CRM rendszer bevezetése a Bosch Rexroth Kft.-nél
: Vajai Zsófia
: Vajai Zsófia
CRM rendszer bevezetése a Dorsum Zrt-nél
: Rizsányi Eszter
: Rizsányi Eszter
A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél
: Szabó Júlia Erika
: Szabó Júlia Erika
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
CRM RENDSZER BEVEZETÉSÉNEK BEMUTATÁSA ÉS TOVÁBBFEJLESZTÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A GET-ENERGY MAGYARORSZÁG KFT.-NÉL
: Szabó Ádám
: Szabó Ádám
CRM RENDSZER BEVEZETÉSÉNEK BEMUTATÁSA ÉS TOVÁBBFEJLESZTÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A GET-ENERGY MAGYARORSZÁG KFT.-NÉL
: Szabó Ádám
: Szabó Ádám
Microsoft Dynamics CRM rendszer bevezetésének elmezése az XAPT Kft.-nél
: Bóka Bálint
: Bóka Bálint
CRM rendszer bevezetése a Getcon Hungary Zrt.-nél
: Takács Dániel
: Takács Dániel
CRM a Humán Centrum Kft-nél
: Weinhoffer Petra
: Weinhoffer Petra
Egy szállítmányozói döntést támogató modell alkalmazásának vizsgálata a Plimsoll Szolgáltató Kft. gyakorlatában
: Taba Bianka
: Taba Bianka
A humán erőforrás menedzsment szerepe az értékesítő csapatok munkájában
: Ladányi Gabriella
: Ladányi Gabriella
Sminktermékeket értékesítő webáruház létrehozásának lehetőségei
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Értékesítő munkakör az Accor-nál
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
Energiatőzsdei CRM rendszer továbbfejlesztése
: Shanel Roland Krisztofer
: Shanel Roland Krisztofer
Leánybanki CRM rendszer bevezetés
: Szombati Dániel
: Szombati Dániel
A CRM rendszerek bemutatása két CRM rendszer bemutatásával, összehasonlításával
: Nyerges Péter
: Nyerges Péter
Ügyfélkezelés gyakorlata és szerepe a Lakáskezelő Építőipari és Szolgáltató Kft.-nél
: Szabó Sándor
: Szabó Sándor
Supermarket rendszer projektalapú használata
: Kő Tamás Péter
: Kő Tamás Péter
CRM rendszerek – CRM alkalmazása és hatásai az Avalon Car(e) Services Kft.-nél
: Szigeti Bendegúz
: Szigeti Bendegúz
CRM rendszer struktúrája a Takarékbankban
: Gunyhó Zsófia
: Gunyhó Zsófia
CRM rendszer bevezetése a gyakorlatban
: Móricz Bence
: Móricz Bence
CRM rendszerek vizsgálata a ROCKWOOL Hungary Kft-nél
: Zsemlye Adél
: Zsemlye Adél
Vállalati CRM rendszer bevezetésének hatása a kereskedelmi folyamatokra a Salzgitter Mannesmann Acélkereskedelmi Kft.-nél
: Vass Szilvia
: Vass Szilvia
Egy MOOC értékesítő cég esettanulmánya marketingkommunikációs szempontból
: Havasi Marcell
: Havasi Marcell
Egy gyógyhatású készítményeket értékesítő vállalkozás indításának tervezése
: Varga István
: Varga István
A család támogató szerepe a nemváltás folyamatában
: Béres Kitti
: Béres Kitti
ERP rendszer logisztikai felhasználása, azon belül az Axapta használata a HRP Hungary Kft.-nél
: Ballók Krisztián
: Ballók Krisztián
A Siebel, mint nagyvállalati CRM rendszer
: Balázs Krisztián
: Balázs Krisztián
Vállalati informatikai támogató rendszer értékelése, fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata
: Greff Márk
: Greff Márk
Similar Items
-
SICK Kft. logisztikai kiszolgálásának elemzése
: Pankotai Dóra -
A CRM rendszer támogató szerepe a Kleopátra Szépségszalonoknál
: Balogh Mercédesz -
A banki CRM rendszerek értékesítést támogató szerepe
: Antal Katalin -
CRM rendszer és használata egy szervezeten belül
: Nezam Ilaha -
A CRM értékesítést támogató ereje - stratégiaváltás és ügyfélközpontú CRM a Raiffeisen Banknál
: Balassa Eszter