Márkakommunikáció, lízing és a fogyasztói szokások vizsgálata az autóipar kontextusában
Saved in:
Main Author: | Vörös Dániel |
---|---|
Other Authors: |
Bálint Patrik
Kisfürjesi Nóra |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | autóipar fogyasztói csoportok fogyasztói igények generációs fejlődés lízing márkastratégiák mesterséges intelligencia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54546 |
Similar Items
A telekommunikációs szolgáltatók fogyasztói elégedettségét növelő stratégiák és hatékony márkakommunikáció
: Helman Beatrix
: Helman Beatrix
Médiaszabályozás a dohányzás kontextusában
: Bódi Brigitta
: Bódi Brigitta
Közösségi média felületek, mint márkakommunikációs eszközök a Z generáció elérésére
: Schiszler Dóra
: Schiszler Dóra
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
Magyar vállalatok regionális versenyképességének vizsgálata az innovativitás és nemzetköziesedés kontextusában
: Benyus Marcell
: Benyus Marcell
Az autóipar helyzete a zöld átállásban
: Kőfalvi Dániel
: Kőfalvi Dániel
Az autóipar kihívásai napjainkban
: Kasza Péter
: Kasza Péter
Autóipar finanszírozása Magyarországon
: Birkás Bettina
: Birkás Bettina
Detroit és az autóipar kapcsolata
: Erdei István Marcell
: Erdei István Marcell
Az elektromos gépjárművek világa és a japán autóipar
: Horváthy Dániel
: Horváthy Dániel
A pubertás és egyetemista korúak értékorientációja az internet kontextusában
: Kolláth Lilla
: Kolláth Lilla
Vásárlói magatartás az autóipar piacán
: Keviczky Krisztina
: Keviczky Krisztina
Az autóipar ellátási problémái és a vásárlói attitűd vizsgálata
: Barczi Réka
: Barczi Réka
Hagyományőrzés a virtuális térben-Interjúkutatás a magyar hagyományőrzés kontextusában
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
Merre tart a magyar autóipar?
: Kis Norbert László
: Kis Norbert László
Az autóipar jövőjét meghatározó trendek elemzése
: Somogyi Lőrinc Tamás
: Somogyi Lőrinc Tamás
Az autóipar értékesítés utáni piacának helyzete
: Járfás Márk Imre
: Járfás Márk Imre
Az autóipar és -kereskedelem helyzete és kilátásai
: Nagy Balázs
: Nagy Balázs
Az autóipar a klímaváltozás tükrében Megoldást jelent az elektromos autó?
: Ágoston Eszter
: Ágoston Eszter
Az autóipar helyzetének vizsgálata, különös tekintettel a gazdasági válság hatásaira
: Lesi Melinda
: Lesi Melinda
Az autóipar helyzetének vizsgálata, különös tekintettel a gazdasági válság hatásaira
: Lesi Melinda
: Lesi Melinda
A középkorú nőket érintő mentális kihívások/problémák a munkakörnyezet kontextusában
: Boros Krisztina Kinga
: Boros Krisztina Kinga
A pénzügyi lízing, mint finanszírozási forma vizsgálata A lízing és a hitel összehasonlítása
: Molnár Klaudia
: Molnár Klaudia
A pandémia hatásai az európai autóipar működésére
: Bogár Balázs
: Bogár Balázs
Az Elektromobilizáció hatása a magyar autóipar beszállítóira
: Gévay Krisztián Gergely
: Gévay Krisztián Gergely
A magyar autóipar az elektromos autó tükrében
: Ádám Kristóf Éliás
Published: (2018)
: Ádám Kristóf Éliás
Published: (2018)
Fogyasztói szokások vizsgálata videóstreaming-szolgáltatások kapcsán
: Diarra Safiatou
: Diarra Safiatou
Női egyenjogúság a 21. század elején a kereszténység és az iszlám kontextusában
: Ozorai Judit
: Ozorai Judit
A japán autóipar felemelkedése, reklámkommunikációjának alakulása
: Hajas Imelda Tünde
: Hajas Imelda Tünde
Interkulturális kommunikációs kihívások átfogó bemutatása és elemzése egy multinacionális vállalat kontextusában
: Maróti Hajnalka Anita
Published: (2014)
: Maróti Hajnalka Anita
Published: (2014)
A vállalkozások digitalizációjának fontossága a pandémia kontextusában, az Amazon.com példáján keresztül
: Beszteri Martin
: Beszteri Martin
Tudok-e egyedül tanulni? A hallgatók önálló nyelvtanulási képességének és hajlandóságának vizsgálata az üzleti felsőoktatás kontextusában
: Szénich Alexandra, et al.
Published: (2016)
: Szénich Alexandra, et al.
Published: (2016)
A magyar autóipar kihívások és lehetőségek a 21. században. Médiakommunikációs stratégiák és jövőbeni irányok az iparági versenyképesség erősítésére
: Szabó Endre
: Szabó Endre
Interkulturális kihívások megjelenése és kezelése, valamint a kultúrák közötti együttműködés vizsgálata egy multinacionális vállalat kontextusában
: Hettinger Noémi
: Hettinger Noémi
Fogyasztói szokások vizsgálata a magyarországi autómegosztók piacán
: Arany Anna
: Arany Anna
Fogyasztói szokások vizsgálata a fodrász szalonok esetében
: Dalotti Béla Péter
: Dalotti Béla Péter
A környezettudatos termékekkel kapcsolatos fogyasztói szokások vizsgálata
: Szabó Kinga
: Szabó Kinga
A gluténmentes lisztekhez kapcsolódó fogyasztói szokások vizsgálata
: Mészáros Viktória
: Mészáros Viktória
A Logisztika Kft. helye az autóipar ellátási láncában
: Veres Patrik János
: Veres Patrik János
Similar Items
-
A telekommunikációs szolgáltatók fogyasztói elégedettségét növelő stratégiák és hatékony márkakommunikáció
: Helman Beatrix -
Médiaszabályozás a dohányzás kontextusában
: Bódi Brigitta -
Közösségi média felületek, mint márkakommunikációs eszközök a Z generáció elérésére
: Schiszler Dóra -
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina -
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina