Marketingkommunikációs eszközök elemzése az M3 Outlet Polgár esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Boglárka
További közreműködők: Ember Edit
Németh Dr. Szilárd
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bevásárló központ(ok)
fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
kereskedelem marketing
közösségi média
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54620
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat célja a kiskereskedelmi szektorban alkalmazott marketingkommunikációs eszközök elemzése az M3 Outlet Polgár bevásárlóközpont esetében. A kutatás a fogyasztói viselkedés változásaira és a digitális kor kihívásaira fókuszál, különös tekintettel az online és offline kommunikációs stratégiák hatékonyságára a vásárlók elérése és bevonzása terén.A dolgozat áttekintést nyújt a marketingkommunikáció alapfogalmairól, majd részletesen bemutatja az M3 Outlet által használt eszközöket és stratégiákat. A központi témák között szerepelnek az online jelenlét, közösségi média használat, hagyományos reklámok és az üzleti tevékenységekben használt különböző kommunikációs eszközök.A kutatásban fellelhetőek a főbb megállapítások és javaslatok a cég felé, hogy lépést tudjon tartani a fogyasztói igények és az online trendek dinamikus változásával.