Imege Building of the Oxxo Energy Drink Brand-Rebuilding the strategy and image of Oxxo Energy Drink Company from a crisis situation considering the market characteristics , consumer behaviors and the competition on the Hungarian market
Saved in:
Main Author: | Tökölyi Anna |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Energy drink Image building Oxxo Consumer behaviours energy drink consumption |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5468 |
Similar Items
Energy drink industry in Hungary Hell's marketing strategy on the Hungarian market /
: Veres Seron
: Veres Seron
Potion-gain, an establishment of a gamer energy drink company in Hungary
: Mérges Áron Morgan
: Mérges Áron Morgan
Generációk eltérő energiaital fogyasztási szokásai a HELL ENERGY Drink vonatkozásában
: Kómár Kornélia
: Kómár Kornélia
Relax Drink magyarországi bevezetése
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
Responsible Drinking as a CSR Plan
: Tóth Gergely
: Tóth Gergely
Market analysis and customer research on alcoholic drinks for BREBIS Hungary Ltd.
: Sileo Szeréna
: Sileo Szeréna
A márkázás fontossága a "ready to drink" jegeskávék kínálatában
: Késmárki Kata
: Késmárki Kata
Building a Competitive Marketing Strategy for Ezerszin Kft.
: Gódor Dániel
: Gódor Dániel
Energy Diplomacy Azerbaijan's Role in European Energy Security
: Mammadli Elmaddin
: Mammadli Elmaddin
A Hell Energy Mgyarország Kft. elemzése marketing szempontból
: Bugyi Rita Anna
: Bugyi Rita Anna
Energy resources, Energy and Environment Policy and Europe 2020 regarding the European Union and Hungary
: Lovasi Gábor
: Lovasi Gábor
Hell Energy komplex átvilágítása
: Arany Szabolcs László
: Arany Szabolcs László
Participation in large-scale international events as a marketing tool for building tourism destinatio image of Azerbaijan
: Rzayeva Vusala
: Rzayeva Vusala
Transformation of the USA from utilizing nonrenewable energy sources to renewable energy. Government encouragement in the sector.
: Atakishiyev Murad
: Atakishiyev Murad
The relationship between content marketing characteristics and social media users' characteristics in the case of Douyin
: Pan Ming
: Pan Ming
Dolgozói elégedettség felmérés a TotalEnergies Marketing Hungary Kft.-nél
: Kemény Levente József
: Kemény Levente József
Energy revolution - shale gas exploitation
: Vén Zsófia
: Vén Zsófia
The problems and questions of energy supply in Hungary
: Szabó Ádám
Published: (2013)
: Szabó Ádám
Published: (2013)
A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése
: Antal Brigitta Krisztina
: Antal Brigitta Krisztina
Solar Energy Industry in Hungary Opportunities, Challenges, and Regulatory Framework
: Szathmáry Kristóf György
: Szathmáry Kristóf György
Rebuilding Kosovo's Global Identity The Role of Public and Cultural Diplomacy in Nation Branding
: Berisha Zana
: Berisha Zana
KEEP Koorie Energy Efficiency Project final report
: Bedggood Rowan, et al.
Published: (2016)
: Bedggood Rowan, et al.
Published: (2016)
Deployment and economics of renewable energy in the European Union
: Dzirkvadze Tamta
Published: (2018)
: Dzirkvadze Tamta
Published: (2018)
EXPO 2017 "Future Energy" Astana, Kazakhstan
: Alpysbay Yerkebulan
: Alpysbay Yerkebulan
A HELL ENERGY versenytársainak az elemzése
: Szélpál Bence
: Szélpál Bence
Examining restaurant resilience during the energy crisis
: Manhertz Gréta
: Manhertz Gréta
Sustainable Energy and its impact on Syrian Economy
: Sabra Ibrahem
: Sabra Ibrahem
HELL ENERGY Magyarország Kft Sikersztori, avagy egy hazai vállalat nemzetközi piacra lépése
: Tátrai Richárd
: Tátrai Richárd
A HELL ENERGY Social Media jelenlétének elemzése
: Koczka Margaréta
Published: (2019)
: Koczka Margaréta
Published: (2019)
Folyamatautomatizálás bemutatása a Siemens Energy Kft. példáján
: Mercz Mercédesz
: Mercz Mercédesz
Renewable energy and its trade in Europe, specifically Germany
: Horváth Flóra Annamária
: Horváth Flóra Annamária
The Importance Usage of Solar Energy and Households Perspective A Research in Hungary
: Bagdadi Ali, et al.
Published: (2022)
: Bagdadi Ali, et al.
Published: (2022)
Energy crisis and security challenges in the World Sustainable responses of the Asian economies and societies : Book of Abstracts
: Neszmélyi György Iván, et al.
Published: (2023)
: Neszmélyi György Iván, et al.
Published: (2023)
Sino - US relations considering the currency dispute and military spending
: Újhelyi Gábor
: Újhelyi Gábor
Internal communication and image building processes within MKB-Euroleasing as a universal leasing company
: Csernus Dorina
: Csernus Dorina
Financial rationale of alternative energy implementation in developing countries the case of Azerbaijan
: Yusifov Subhan
: Yusifov Subhan
HELL ENERGY márka értékének vizsgálata a fogyasztók tükrében
: Kovács Evelyn
: Kovács Evelyn
A Hell Energy Magyarország Kft. kommunikációja és marketingstratégiája
: Kincses Krisztián György
: Kincses Krisztián György
Demand-side management possibilities in sustainable energy systems A case study
: Campos Filho José Siqueira
Published: (2019)
: Campos Filho José Siqueira
Published: (2019)
Rebuilding Hospitality After Covid-19 Pandemic In Central And Eastern Europe
: Nguyen Phuong Thao
: Nguyen Phuong Thao
Similar Items
-
Energy drink industry in Hungary Hell's marketing strategy on the Hungarian market /
: Veres Seron -
Potion-gain, an establishment of a gamer energy drink company in Hungary
: Mérges Áron Morgan -
Generációk eltérő energiaital fogyasztási szokásai a HELL ENERGY Drink vonatkozásában
: Kómár Kornélia -
Relax Drink magyarországi bevezetése
: Horváth Tamás -
Responsible Drinking as a CSR Plan
: Tóth Gergely