Az ügyfélélmény-menedzsment trendjei, lehetőségei és kihívásai a szállodai szektorban, az újonnan nyílt W Budapest Hotel gyakorlata alapján
Elmentve itt :
| Szerző: | Körmöndi Míra |
|---|---|
| További közreműködők: |
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Haracska Áron |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | clienting (ügyfélközpontú marketing) élménygazdaság lojalitás szolgáltatásmarketing szolgáltatásmenedzsment ügyfélkapcsolati menedzsment |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54844 |
Hasonló tételek
Az ügyfélélmény-menedzsment kihívásai egy nemzetközi telekommunikációs vállalatnál
: Demeter Dávid
: Demeter Dávid
Ügyfélélmény a pénügyi szektorban az ügyfélélmény fontossága, növelésének lehetőségei és módszertana a banki szolgáltatásokban
: Herczeg Márton
: Herczeg Márton
Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban
: Bege Levente
: Bege Levente
B2W Business to women - Marketing női célpiacra
: Lada Alexandra Mónika
: Lada Alexandra Mónika
Jogosultságmenedzsment és annak kihívásai az újonnan egyesült MBH Bankban
: Faller Eszter
: Faller Eszter
Nyílt szabványok a közigazgatásban
: Lénárt Anikó
: Lénárt Anikó
Innovatív üzleti megoldások Magyarországon a kkv szektorban- ügyfélélmény vizsgálatának szempontjából
: Bagó Diána
: Bagó Diána
Ügyfélélmény menedzsment a munkatársak szemszögéből vizsgálva a Vodafone Zalaegerszegi Márkaüzletében
: Vajmi Laura
: Vajmi Laura
Nyílt próba A tryvertising fejlődésének és lehetőségeinek vizsgálata új trendek tükrében
: Vasková Anabela
Megjelent: (2012)
: Vasková Anabela
Megjelent: (2012)
A parfümipar legújabb trendjei és kommunikációs kihívásai
: Balogh Evelin
: Balogh Evelin
Az újonnan nyíló Imperial Hotel Hungary bevezetése a budapesti szállodapiacra
: Pászti Roland
: Pászti Roland
Projektmenedzsment módszerek trendjei az uniós pályázatok menedzsment folyamataiban
: Lambertné Katona Mónika
Megjelent: (2016)
: Lambertné Katona Mónika
Megjelent: (2016)
A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt.
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Titkok nélkül A nyílt örökbefogadás motivációja
: Péter Zsuzsanna
: Péter Zsuzsanna
Nyílt forráskódú infrastruktúra monitoring megoldások vizsgálata
: Gaál Péter
: Gaál Péter
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk
: Kovács Márk
A Drechsler-palota, mint történelmi és építészeti örökség hasznosításának bemutatása a W Budapest Hotel szálloda fejlesztési projekt keretében
: Biber Botond Sándor
: Biber Botond Sándor
Újonnan nyíló cukrászda marketingtervének megalapozása
: Zsilina Enikő
: Zsilina Enikő
A szállodai minőségmérés, próbavásárlások módszerei és gyakorlata az Aria Hotel Budapest és a Four Seasons Hotel Budapest Gresham Palace példáján keresztül
: Zetkó Patrícia Emília
: Zetkó Patrícia Emília
Az újonnan nyíló Alice Hotel nyitási tevékenységeinek és értékesítési lépéseinek a bemutatása
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Ügyfélélmény jelentősége a vállalatok életében
: Nagy Martin
: Nagy Martin
Ügyfélélmény a streaming szolgáltatók piacán
: Tóth Ákos
: Tóth Ákos
George W. Bush külpolitikája, különös tekintettel a terrorizmus elleni harcra
: Báhidszki Réka
: Báhidszki Réka
Egy újonnan induló vállalkozás üzleti terve
: Turi Tímea
: Turi Tímea
Önköltségszámítás kialakítás és működtetése a szállodai szektorban
: Horváth Lilla
: Horváth Lilla
SZÁLLODAI RÉSZLEGEK EGYÜTTTMŰKÖDÉSE A MUSEUM HOTEL BUDAPEST-BEN
: Németh Csilla
: Németh Csilla
A 2016-os CSIO***W GRAND PRIX BUDAPEST nemzetközi díjugrató verseny szervezése és lebonyolítása
: Szentmiklóssy Viktória
: Szentmiklóssy Viktória
A nyílt forráskódú szoftverek értékesítési problémái A Würth Phoenix Neteye piaci bevezetése
: Draskovits Tímea
: Draskovits Tímea
A szállodai revenue menedzsment szerepének összehasonlító elemzése a NaturMed Hotel Carbona példáján keresztül
: Szántó-Cseh Krisztina
: Szántó-Cseh Krisztina
Az ügyfélélmény szerepe a hazai vásárlásokban
: Török Gergely
: Török Gergely
Ügyfélélmény és Ügyfélkapcsolatok az OTP-nél
: szalai bence
: szalai bence
Egy újonnan nyíló gyógyszertár stratégiai orientációja, marketingtevékenysége
: Weiler Soma Gábor
: Weiler Soma Gábor
Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Deák Zsófia Janka
: Deák Zsófia Janka
Nyílt végű pénzügyi lízing vagy zárt végű pénzügyi lízing?
: Danó Laura Lenke
: Danó Laura Lenke
A megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatása a nyílt munkaerő-piacon
: Faragó Lilla
: Faragó Lilla
Lean menedzsment alkalmazása a szolgáltató szektorban
: Fekete Anett
: Fekete Anett
Stratégiai menedzsment a KKV szektorban. A hosszú távú tervezés kihívásai a kis- és középvállalkozások körében.
: Elekes Dóra
: Elekes Dóra
Irán és Irak az USA külpolitikájában George W. Bush első elnöksége idején
: Valasinyovszki Lilla
: Valasinyovszki Lilla
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
: Májer Bence
: Májer Bence
A szállodai üzemeltetés elemzése az OTP Hotel Budapest példáján keresztül
: Gyulai Henrietta
: Gyulai Henrietta
Hasonló tételek
-
Az ügyfélélmény-menedzsment kihívásai egy nemzetközi telekommunikációs vállalatnál
: Demeter Dávid -
Ügyfélélmény a pénügyi szektorban az ügyfélélmény fontossága, növelésének lehetőségei és módszertana a banki szolgáltatásokban
: Herczeg Márton -
Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban
: Bege Levente -
B2W Business to women - Marketing női célpiacra
: Lada Alexandra Mónika -
Jogosultságmenedzsment és annak kihívásai az újonnan egyesült MBH Bankban
: Faller Eszter