Üzleti szolgáltató központok (outsourcing, shared service) menedzsmentje – Interkulturális menedzsment kihívásai és pozitív aspektusai
Elmentve itt :
Szerző: | Orosz Norbert |
---|---|
További közreműködők: |
Kassai Zoltán
Marciniak Dr. Róbert András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kultúraközi kommunikáció menedzsment munkakultúra outsourcing szolgáltató központ |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54887 |
Hasonló tételek
A Shared Service Centerek (közös szolgáltató központok) bemutatása
: Horváth Csaba
: Horváth Csaba
A szolgáltató központok (Shared Service Centerek-SSC) jelene és jövője az automatizáció térhódítása következtében
: Pintér Katalin
: Pintér Katalin
Megosztó szolgáltató központok (Shared Service Centerek) létjogosultsága napjainkban, egyéni megoldások a Diageo Kft-nél
: Csőke Ottó
: Csőke Ottó
A szolgáltató központok (Shared Service Center) kialakulása, a modell elterjedése Magyarországon és az aktuális helyzetének a bemutatása
: Remzső Gábor
: Remzső Gábor
Szolgáltató központok hatása Magyarországon
: Pósch Katinka
: Pósch Katinka
Magyarországi szolgáltató központok marketingkommunikációja
: Botka Julianna
: Botka Julianna
A szolgáltató központok gazdasági hatásai Magyarországon
: Tran Binh
: Tran Binh
Y generáció a szolgáltató központok világában
: Szabó Sarolta
: Szabó Sarolta
Innovatív információrendszerek (e-bevallás) bevezetése, fejlesztése és menedzsmentje egy multinacionális shared service center áfa csoportjánál
: Kovács Andrea
: Kovács Andrea
Shared Services Center (SSC), avagy a multinacionális cégek magyarországi szolgáltató központjai
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
Outsourcing A TATA Consultancy Services /
: Weil Thomas
: Weil Thomas
Analyzing the Growth Potential of Outsourcing Services in Kyrgyzstan Opportunities and Challenges for Foreign Investors
: Kaiypov Aziz
: Kaiypov Aziz
Modern toborzási stratégiák a szolgáltató központok világában
: Szécsényi Krisztina
: Szécsényi Krisztina
Az outsourcing, mint új vállalatirányítási elterjedése, különös tekintettel az IT outsourcing menedzsment sajátosságaira
: Polai Zsófia
: Polai Zsófia
Tőkevonzás és a szolgáltató központok Magyarország helyzete az IBM példáján szemléltetve
: Barek Eszter
: Barek Eszter
A szolgáltató központok szerepe Magyarországon. A szektor fejlődése és jövőbeni trendkilátásai
: Koma Norbert
: Koma Norbert
A szolgáltató központok helyzete Magyarországon. Az otthoni munkavégzés, mint hatékony alternatíva.
: Koma Norbert
: Koma Norbert
Karriertervezés a Shared Service Centerben
: Kiss Dániel Bálint
: Kiss Dániel Bálint
A Shared Service Centerek folyamatelemzése
: Tóth Krisztina
: Tóth Krisztina
MAGYARORSZÁG TŐKEVONZÓ- ÉS VERSENY-KÉPESSÉGE A SZOLGÁLTATÓ KÖZPONTOK PIACÁN A TATA CONSULTANCY SERVICES PÉLDÁJA
: Csikós Bernadett
: Csikós Bernadett
A magyarországi szolgáltató központok vizsgálata és számviteli specialitásai
: Tóth Tünde
: Tóth Tünde
A szolgáltató központok bemutatása és kapcsolódása hazánk munkaerőpiacához
: Kiss Kitti
: Kiss Kitti
Shared Service Centerek Folyamatelemzés és értékelés a GE Healthcare Shared Service Centerének bemutatásán keresztül
: Buza Anna
: Buza Anna
Regionális üzleti központok Magyarországon
: Bilics Brigitta
: Bilics Brigitta
A stratégiai menedzsment kihívásai kis- és középvállalkozások számára; Kis- és középvállalkozások menedzsmentje, fejlődése, versenyképessége
: Kordás Réka Erika
: Kordás Réka Erika
A folyamatos fejlődés elvének érvényesülése a szolgáltató központok esetében
: Dargai Andrea
: Dargai Andrea
Szolgáltató központok Magyarországon. Hazánk versenyképességének vizsgálata az SSC szektorban
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
Az emberi erőforrás menedzsment kihívásai az üzleti szolgáltató központokban, az elkötelezettség megteremtése
: Szémann László
: Szémann László
Magyarország tőkevonzó képessége a szolgáltató központok piacán a British Petroleum példáján keresztül ismertetve
: Lucski Tünde
: Lucski Tünde
Shared Service Centerek megléte vidéken - egy fiktív SSC üzleti terve
: Kovács Klaudia Krisztina
: Kovács Klaudia Krisztina
A soft-skills tréningek hatásai egy outsourcing szolgáltató vállalatnál
: Pisla Christopher
: Pisla Christopher
A shared service modell pénzügyi szempontú vizsgálata
: Kránicz Judit
Megjelent: (2016)
: Kránicz Judit
Megjelent: (2016)
Analysis of Shared Service Centers from Different Aspects
: Jágri Ádám
: Jágri Ádám
Humán tőke, mint a szolgáltató központok (SSC-k) különleges erőforrása
: Kurusa Adrienn
: Kurusa Adrienn
A szolgáltató központok fejlesztése, Az FTE számítás átalakításában rejlő lehetőségek
: Kassa Réka
: Kassa Réka
Az éves beszámoló elemzésének módszerei, információtartalmának hasznosítása a Grundfos Financial Shared Services Szolgáltató Kft. könyveinek vizsgálatával
: Kaló Zsuzsanna
: Kaló Zsuzsanna
Kultúraközi kommunikáció - Nemzeti és szervezeti kultúrák, interkulturális menedzsment aspektusok
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2001)
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2001)
A Grdundfos Financial Shared Services Kft vállalatirányítási rendszere
: Kemény Kitti
: Kemény Kitti
Jóllét az iskolában, Pozitív pszichológia
: Vaszkó Éva Ágnes
: Vaszkó Éva Ágnes
A szolgáltató központok és a Z generáció elvárásainak és lehetőségeinek összehasonlítása
: Pászthory Júlia
: Pászthory Júlia
Hasonló tételek
-
A Shared Service Centerek (közös szolgáltató központok) bemutatása
: Horváth Csaba -
A szolgáltató központok (Shared Service Centerek-SSC) jelene és jövője az automatizáció térhódítása következtében
: Pintér Katalin -
Megosztó szolgáltató központok (Shared Service Centerek) létjogosultsága napjainkban, egyéni megoldások a Diageo Kft-nél
: Csőke Ottó -
A szolgáltató központok (Shared Service Center) kialakulása, a modell elterjedése Magyarországon és az aktuális helyzetének a bemutatása
: Remzső Gábor -
Szolgáltató központok hatása Magyarországon
: Pósch Katinka