Investigation of Communication Skills of Front-Line Employees in Boutique Hotels
Saved in:
Main Author: | Kocsor Nóra |
---|---|
Other Authors: | Asztalos Réka |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Boutique Hotel communication communication skills communication trainings hospitality reception Skills soft skills tourism training |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55130 |
Similar Items
Soft skills in the luxury hotel industry – a case study about employee training in hotel Kempinski.
: Opauszki Kata Erika
: Opauszki Kata Erika
Waste it or taste it… Analysis of attitude regarding food losses among Budapest boutique hotel employees and possibilities of awareness raising
: Vámos Letícia Anna
: Vámos Letícia Anna
Below The Line marketing communication applied in the fashion industry
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
Customer Satisfaction in the Boutique Hotel A Case Study in Stories Hotel Budapest
: Dewantoro Ganang Bagus
: Dewantoro Ganang Bagus
Boutique hotel sales strategies, with particular reference to Opera Garden Hotel & Apartments
: Helik Nóra
: Helik Nóra
Life enrichment through mobility — Investigating the impacts of student mobility programs on competences and skills
: Pulay Blanka
: Pulay Blanka
The communication and community building of equestrian sport and its role in development of communication skills children with disabilities.
: Reinspach Kincső Maja
: Reinspach Kincső Maja
Boutique-hotel jelenség A boutique-hotelek termék- és árpolitikájának elmezése a Buddha-Bar Hotel Budapest példáján keresztül
: Fekete Adrienn
: Fekete Adrienn
Growing tendencies of boutique hotels on the tourism market, using Library Hotel Collection hotels as an example
: Schifferer Szilvia Viktória
: Schifferer Szilvia Viktória
Multi-skills effectiveness in upscale hotels in Morocco
: Fares Mohammed Yassine
: Fares Mohammed Yassine
Comparative Analysis of Communication Culture Among University Employees in Malaysia and Hungary
: Binti Shahrakbah Anissa Yasmeen
: Binti Shahrakbah Anissa Yasmeen
Motivation of Employees in the Hotel Industry, in relation to Training
: Varga Zsófia Jusztina
: Varga Zsófia Jusztina
Front Office tevékenységek bemutatása a Covid-19 miatt történt bezárások előtti, alatti és utáni időszakában a Boutique Hotel Budapest szállodán keresztül
: Palenyik Noémi
: Palenyik Noémi
Reading between the lines TV2
: Koltai Andrea
: Koltai Andrea
A munkaerőhiány hatásai a budapesti szállodaiparban, különös tekintettel a Boutique Hotel Budapestre
: Juhász Dániel
: Juhász Dániel
Bizalom és on-line kommunikáció
: Castilló Károly
: Castilló Károly
Soft skills on sale – how students consider soft skills and corporate expectations
: Horváth-Csikós Gabriella, et al.
Published: (2022)
: Horváth-Csikós Gabriella, et al.
Published: (2022)
Skills for Category Management ; Beszállítóértékelés
: Ábrahám Éva
: Ábrahám Éva
Boutique- Hotellerie in Ungarn - Bildung, Entwicklung und Zukunft
: Seprenyi Adél Fanni
: Seprenyi Adél Fanni
Szállodaipar Magyarországon és a szállodában előforduló kommunikációs helyzetek a 22 Boutique Hotel példáján
: Spiegel Alexandra
: Spiegel Alexandra
Customer Communication in Hotels A Comparison of Pre-arrival Communication before and during the pandemic
: Vu Minh Hieu
: Vu Minh Hieu
Customer Communication in Hotels A comparison of Pre-arrival communication before and during the pandemic
: Vu Minh Hieu
: Vu Minh Hieu
Investigation And Categorization Of Human Success Factors And Leadership Characteristics In The Hotel Industry
: Kiss Virág Anna
: Kiss Virág Anna
Analysis of the generational differences between first class hotel employees and management
: Tóth-Csák Máté
: Tóth-Csák Máté
Human Resource policies of different hotels and their impact on employee satisfaction and performance
: Kovács Boglárka
: Kovács Boglárka
Employee Training and Development
: Khalilova Sabina
: Khalilova Sabina
Teaching Soft Skills in Higher Education
: Kónyi Judit, et al.
Published: (2023)
: Kónyi Judit, et al.
Published: (2023)
Examining the relation between the staff satisfaction and employee turnover in the Hungarian hotel industry
: Ulviczki Anett
: Ulviczki Anett
The impact of the Skills competitions on participants’ professional career
: Svajda Viktória Bernadett
: Svajda Viktória Bernadett
The project manager's soft skills and project success
: Orbán Filoména
: Orbán Filoména
Skill Mismatch and Urban Unemployment in India A Critical Analysis
: Singh Deepti
: Singh Deepti
Employers’ perception of young workers’ soft skills
: Horváth-Csikós Gabriella, et al.
Published: (2023)
: Horváth-Csikós Gabriella, et al.
Published: (2023)
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
Az on-line kommunikáció miért nem helyettesítheti a valós találkozásokat? Az on-line közösségek
: Cseszneki Balázs
: Cseszneki Balázs
Brand vagy trend?- Szállodaláncok és boutique szállodák összehasonlítása vendégmotiváció tekintetében
: Mukli Zsófia
: Mukli Zsófia
Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben
: Forgó Fanni Eszter
: Forgó Fanni Eszter
A Wilu Möbel-line Kft. értékesítése disztribútorként
: Lugosi Gréta
: Lugosi Gréta
Investigating memorable restaurant guest experience
: Kovács Kornélia
: Kovács Kornélia
Similar Items
-
Soft skills in the luxury hotel industry – a case study about employee training in hotel Kempinski.
: Opauszki Kata Erika -
Waste it or taste it… Analysis of attitude regarding food losses among Budapest boutique hotel employees and possibilities of awareness raising
: Vámos Letícia Anna -
Below The Line marketing communication applied in the fashion industry
: Mészáros Dóra -
Customer Satisfaction in the Boutique Hotel A Case Study in Stories Hotel Budapest
: Dewantoro Ganang Bagus -
Boutique hotel sales strategies, with particular reference to Opera Garden Hotel & Apartments
: Helik Nóra