A hazánkban jelen lévő élelmiszer kiskereskedelmi üzletek saját márkastratégiája és ennek a fogyasztókra való hatása
Elmentve itt :
Szerző: | Szabópál Zoltán Bence |
---|---|
További közreműködők: | Kegye Krisztina |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kiskereskedelem márka márkastratégiák márkázás saját márkás termék |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55211 |
Hasonló tételek
Kiskereskedelmi üzletek összehasonlítása a fogyasztói vélemények tükrében
: Mundrucz Ráhel
: Mundrucz Ráhel
Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája
: Stadler Bence
: Stadler Bence
A Scholl márkastratégiája
: Walczer Réka
: Walczer Réka
Pöttyös Guru márkastratégiája
: Barakonyi-Kollár Fanni
: Barakonyi-Kollár Fanni
Az ALDI márkamenedzsmentje és a saját márkák népszerűsége a fogyasztók körében
: Szabópál Zoltán Bence
: Szabópál Zoltán Bence
Élőzenés vendéglátó üzletek Budapesten Az élőzenés vendéglátó üzletek tárgyi eszközrendszerének kialakítása a zeneszolgáltatás tekintetéből
: Szekeres Zoltán
: Szekeres Zoltán
Az influencerek hitelessége és ennek hatása a fogyasztókra
: Lakatos Lúcia
: Lakatos Lúcia
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni
: Staud Fanni
A hazai élelmiszer-kiskereskedelmi mobilalkalmazások lehetőségei 2022-ben
: Szántó Edina
: Szántó Edina
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne
: Horváth Adrienne
A Magyar Telekom Nyrt. kommunikációs- és márkastratégiája
: Nikl Luca
: Nikl Luca
Élelmiszer-kiskereskedelmi trendek Magyarországon az 1990-es évektől napjainkig
: Szűcsné Salamon Rita
: Szűcsné Salamon Rita
Élelmiszer kiskereskedelmi Kft. létrehozásának számviteli tervezési és szervezési feladatai
: Bogár István
: Bogár István
A 2014. évi CII. törvény hatása az élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozásokra Budapesten és az agglomerációban
: Gyüre Zoltán
: Gyüre Zoltán
A CRS és az online marketing összemosódása és ennek hatása a fogyasztókra
: Szalai Bálint László
: Szalai Bálint László
Fenntartható divat megjelenése a fast fashion-ben és ennek fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Sándor Dóra Andrea
: Sándor Dóra Andrea
Az Inditex cégcsoport piaci jelenléte, és a hazai Zara üzletek munkájával való elégedettség vizsgálata
: Sebestyén Vivien
: Sebestyén Vivien
Nyíregyháza gazdaságának elemzése, különös tekintettel a városban jelen lévő külföldi multinacionális vállalatokra
: Bakk Ádám
: Bakk Ádám
Hogyan tehető hatékonyabbá a számítástechnikai üzletek tevékenysége?
: Németh Petra Virág
: Németh Petra Virág
Csomagolásmentes üzletek helyzete Magyarországon a fogyasztók szemszögéből
: Barabás Erzsébet Margit
: Barabás Erzsébet Margit
A hazai kekszek jellemzői az élelmiszer kiskereskedelmi hálózatokban és a fogyasztók megítélése
: Faddi Rebeka
: Faddi Rebeka
A dekorkozmetikai piac Magyarországon és a L'Oréal Paris márkastratégiája
: Adamcsek Leona
: Adamcsek Leona
A fenntarthatóság mint marketing eszköz és ennek hatásai a vállalatokra és a fogyasztókra
: Magyar Nóra
: Magyar Nóra
Fast Fashion üzletek térhódításának okai a versenytársak figyelembevételével
: Rácz Renáta
: Rácz Renáta
Az IKEA üzletek fogyasztói magatartását befolyásoló marketingtevékenységének elemzése
: Soós Boglárka
: Soós Boglárka
Q-commerce, avagy a gyors online élelmiszer-kereskedelem térhódítása hazánkban és világszerte
: Fodor Tamás
: Fodor Tamás
A Telekom üzletek létjogosultsága az online marketing térhódítása után
: Forgó Fruzsina Réka
: Forgó Fruzsina Réka
Zero waste üzletek elterjedése, és ismertségének, megítélésének vizsgálata Magyarországon
: Kovács Blanka Laura
: Kovács Blanka Laura
A Robert Bosch vállalat munkáltatói márkastratégiája és annak hatása a munkavállalók elégedettségére
: Nagy István Zsombor
: Nagy István Zsombor
Magyar tulajdonban lévő kiskereskedelmi üzletláncok piaci helyzetének és piacbefolyásolásának bemutatása a Coop, valamint a Kapos Coop Zrt. példáján keresztül
: Páli Krisztina
: Páli Krisztina
Webáruház indítás saját márkás termékkel
: Varga Zoltán Péter
: Varga Zoltán Péter
A szórakoztató vendéglátóipari üzletek ételkínálatának elemzése a Gozsdu udvarban és környékén
: Csulak Viktória Zsuzsanna
: Csulak Viktória Zsuzsanna
Az európai egység múltja, jelene és jövője, valamint ennek kulturális és vallási aspektusai
: Cserháti Viktória
: Cserháti Viktória
Employer branding stratégiák vizsgálata a Magyarországon jelen lévő telekommunikációs vállalatok körében és azok hatása a Z generációs munkavállalókra
: Bárándy Anett
: Bárándy Anett
A fogyasztók influencerekkel való azonosulása, és ennek hatása a fogyasztói magatartásra
: Kókai Szabina
: Kókai Szabina
IKEA hatása a fogyasztókra
: Csajbók Orsolya
: Csajbók Orsolya
Az Alutech Kft. saját fejlesztésű termelési adatgyűjtő rendszere
: Eperjesi Zoltán
: Eperjesi Zoltán
Családi vállalkozások utódlása a mezőgazdaságban, ennek kihívásai és az átadásra való felkészítés
: Beszteri Réka
: Beszteri Réka
Nem melegkonyhás vendéglátóipari üzletek piaci pozíciója, működésük és gazdálkodásuk bemutatása konkrét példákon keresztül
: Kiss Roxána
: Kiss Roxána
Hogyan váljunk fiatalon vállalkozóvá? Saját vállalkozás bemutatása
: Horváth Márk Bence
: Horváth Márk Bence
Hasonló tételek
-
Kiskereskedelmi üzletek összehasonlítása a fogyasztói vélemények tükrében
: Mundrucz Ráhel -
Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája
: Stadler Bence -
A Scholl márkastratégiája
: Walczer Réka -
Pöttyös Guru márkastratégiája
: Barakonyi-Kollár Fanni -
Az ALDI márkamenedzsmentje és a saját márkák népszerűsége a fogyasztók körében
: Szabópál Zoltán Bence