A Sztereotípiák és Generációs Különbségek Hatása a Balkáni Turizmusra
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Balkán előítélet(ek) generációs fejlődés magyarság sztereotípia |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55227 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg55227 | ||
| 005 | 20240715100613.0 | ||
| 008 | 240715suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Versics Virág | |
| 245 | 1 | 2 | |a A Sztereotípiák és Generációs Különbségek Hatása a Balkáni Turizmusra |c Versics Virág |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a Szakdolgozatomban az egyes generációkban kialakult előítéleteket és sztereotípiákat vizsgálom a magyarok és a Balkán turizmusával kapcsolatban.A Balkán-félsziget ebben a kontextusban gazdag kulturális örökségével, lenyűgöző tájaival és sokszínű történelmével kiemelkedik a turisztikai célpontok közül. Emellett az utóbbi években egyre nagyobb népszerűségnek örvend a desztináció a magyar utazók körében is.A jelenlegi kutatás célja az, hogy feltárja, miként vélekednek a magyarok a Balkánnal kapcsolatban, és ezzel segítséget nyújtson a turizmus szakembereinek a célzottabb marketingstratégiák kidolgozásában és a turisztikai szolgáltatások optimalizálásában a régióban. Hogyan befolyásolják a sztereotípiák a generációs különbségeket a balkáni turizmusban? | |
| 695 | |a Balkán | ||
| 695 | |a előítélet(ek) | ||
| 695 | |a generációs fejlődés | ||
| 695 | |a magyarság | ||
| 695 | |a sztereotípia | ||
| 700 | 1 | |a Boros Kitti |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55227/1/Versics%20Vir%C3%A1g%20VCVPZJ%20szakdolgozat.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55227/2/Versics%20Vira%CC%81g_konzulens_Boros%20Kitti.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55227/3/Versics%20Vir%C3%A1g_b%C3%ADr%C3%A1lat_KN.pdf |z Dokumentum-elérés |