Együtt zöldülünk?! Környezettudatosság relevanciája és lehetőségei ma Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sarkadi Ákos
További közreműködők: Németh Dr. Patrícia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Környezetbarát fogyasztó
Környezetbarát termék
Ökomarketing
ZöldKéz
Környezeti elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/5536
Leíró adatok
Kivonat:A szerző írásában bemutatja a környezetbarát termékek hazai fogyasztási trendjeit, a zöldkommunikáció vállalati kommunikációba való beépíthetőségét, gyakorlati előnyeit, lehetőségeit. Ezzel egyidejűleg feltérképezi a makro környezeti tényezőket, különösképpen a kormányzati zöld adópolitikát, mint külső erőhatásokat, illetve az egyén környezeti identitását, attitűdjét mint belső motivációs erőt. Vizsgálja a vállalati környezeti identitás és fogyasztás valódi mozgatórugóját, a végső fogyasztó környezetbarát fogyasztásának lehetséges befolyásoló tényezőit, illetve az alapvető vásárlásösztönző kommunikációs elemek hatékonyságát, tehát egyaránt felméri a fogyasztói szokásokat, megállapítja a döntési aspektusokat és feltérképezi fogyasztási attitűdjüket, motivációjukat is.