A szobi Művelődési Ház és Szabadidőközpont Jótékonysági báljának elégedettségi felmérése és változtatások javaslatainak feltárása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Juhos Izabella
További közreműködők: Sóvári Katalin
Kulcsszavak:elégedettségvizsgálat
interjú
kérdőíves felmérés
kutatás
rendezvény(ek)
rendezvényszervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55371

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55371
005 20240715100911.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Juhos Izabella 
245 1 2 |a A szobi Művelődési Ház és Szabadidőközpont Jótékonysági báljának elégedettségi felmérése és változtatások javaslatainak feltárása  |c Juhos Izabella  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Kutatásomat kérdőívvel, interjúval és SWOT analízissel készítettem és támasztottam alá. A témát jó és hasznos volt feltárni, hiszen ez a rendezvény fontos a helyi közösség számára, mivel a bevételt mindig a művelődési ház által szervezett gyermeknapra fordítják. Az interjúmat a művelődési ház intézményvezetőjével készítettem, aki a gyakorlatom során a tereptanárom is volt. Azt gondolom, hogy a gyakorlati időm alatt sok mindent megmutatott rendezvényszervezéssel kapcsolatba. Az interjúból kiderült, hogy 2014-ben rendezték meg először ezt a bált és töretlen sikerének köszönhetően, idén már a 10. ilyen rendezvényt tudták megszervezni, aminek én is a részese lehettem. Kiderül az interjú alatt, hogy szeretnének a részvevők és az intézmény vezető is változásokat a bállal kapcsolatbak, de mint mindennek, ennek is anyagi háttér hiánya van. A SWOT analízis az intézmény erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit tárta fel, ahol kiderült rengeteg mindent fel tud használni az intézmény a sikerei érdekében. A gyengeségeikre és a veszélyekre odafigyelve a lehetőségeiket kiaknázva hatalmas előre lépést tehetnek, hogy még sikeresebb legyen bármelyik általuk szervezett rendezvényük. Az anonim kérdőíves kutatásom, amit az online térben töltöttek ki a résztvevők, megerősítették, hogy bár a rendezvény nagy sikernek örvend, de bizonyos újításokat és fejlesztéseket a jövőben eszközölnie kellene az intézménynek a rendezvény szervezése során. 
695 |a elégedettségvizsgálat 
695 |a interjú 
695 |a kérdőíves felmérés 
695 |a kutatás 
695 |a rendezvény(ek) 
695 |a rendezvényszervezés 
700 1 |a Sóvári Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55371/1/Juhos%20Izabella%20Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55371/2/Juhos%20Izabella_b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%202024.pdf  |z Dokumentum-elérés