A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Molnár Dániel
Other Authors: Oláh Péter Károly
Kulcsszavak:Accor Hotels
fluktuáció
gépesítés
interjúk
mesterséges intelligencia
szállodák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55387

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55387
005 20240715100925.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Molnár Dániel 
245 1 2 |a A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül  |c Molnár Dániel  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunkámban a Front office működésével, felépítésével, alkalmazottjaival foglalkoztam, először az elmélet hátterét vizsgáltam meg, majd a gyakorlati helyemen,az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül közelítettem meg. Ennek részeként a Front office területét érintő általános problémákat is felvázoltam, melyből két olyan problémafelvetést fogalmaztam meg, a magas fluktuációt és a technológiai fejlődés esetleges negatív következményei, melyeket meglátásom szerint, leginkább vizsgálni és kezelni szükséges. A gyakorlati helyemen három Front office alkalmazottal készítettem interjút, mely során az általam felvetett problémákkal kapcsolatos gondolataikról és véleményükről kérdeztem őket. A projektmunka zárásaként következtetéseket és javaslatokat fogalmaztam meg, mely szerint a jövőben megfontolandó a fluktuáció valamilyen mértékű csökkentése, és a mesterséges intelligencia, illetve a robotizálás kisebb lépésekben való növelése, azonban reálisan ezek egyelőre nem rövidtávú feladatok. 
695 |a Accor Hotels 
695 |a fluktuáció 
695 |a gépesítés 
695 |a interjúk 
695 |a mesterséges intelligencia 
695 |a szállodák 
700 1 |a Oláh Péter Károly  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55387/1/Projektmunka_Moln%C3%A1r%20D%C3%A1niel_2024.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55387/2/Moln%C3%A1r%20D%C3%A1niel_konzulens_Ol%C3%A1h%20P%C3%A9ter%20K%C3%A1roly.pdf  |z Dokumentum-elérés