A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
Saved in:
Main Author: | Baranyi Szimonetta |
---|---|
Other Authors: | Oláh Péter Károly |
Kulcsszavak: | Front Office Konfliktusmenedzsment panaszkezelés recepció szállodaipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55426 |
Similar Items
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
The contribution of the Front Office department to the success of the hotel operation (The Case of Kempinski Hotel Corvinus Budapest)
: Papp Richard
: Papp Richard
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
Egy Leonardo-projekt bemutatása és tanulságai
: Falkné Bánó Klára
Published: (2001)
: Falkné Bánó Klára
Published: (2001)
Leonardo S.p.A. Stratégiai szemléletmód egy védelmi, repülés- és biztonságtechnikai vállalatnál /
: Gubek Nóra
: Gubek Nóra
Comparison of the workflow in the Front Office department, through the example of a hotel in Budapest and Berlin
: Dégi János
: Dégi János
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése
: Szeremi Alexandra
: Szeremi Alexandra
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
Front Office tevékenységek elemzése a Hunguest Hotels Sun Resort-ban
: Bagjos Attila Zsolt
: Bagjos Attila Zsolt
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
A Front Office működése a Boscolo Budapest Hotelben
: Bódizs Ágnes
: Bódizs Ágnes
A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül
: Pintér Márta
: Pintér Márta
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése
: Kis Klaudia
: Kis Klaudia
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina
: Vincze Dorina
The impact of the integration of artificial intelligence at hotel front office on guest satisfaction
: Holdosi Alíz
: Holdosi Alíz
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
A front office rendszer elemzése, bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy példáján keresztül
: Dávid Ádám
: Dávid Ádám
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
Front Office, belső kommunikáció, illetve vendégpanaszkezelés a Mystery Hotel gyakorlatában
: Zalavári Beáta
: Zalavári Beáta
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül
: Kurucz Brigitta
: Kurucz Brigitta
Similar Items
-
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália -
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter -
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória -
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna -
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca