Az Amplifon Kft. Marketingstratégiájának bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Horváth Barbara
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:Amplifon Kft.
hallókészülék
piaci részesedés
piaci verseny
ügyfélelégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55440
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat folyamán próbáltam bemutatni az Amplifont, mint piacvezető hallókészülék forgalmazót. A projektmunkám célja az volt, hogy részletesen bemutassam az Amplifon jelenlegi stratégiáját, ismertessem elméleti alapjait, történetét, hogy milyen befolyással van a hallókészülék iparra, valamint milyen a Magyarországon és nemzetközileg betöltött szerepe. Továbbá javaslatokat tettem arra vonatkozóan, hogy milyen fejlesztésekkel tarthatja meg a vállalat a piacvezető helyzetét, és hogyan növelheti piaci részesedését. Miközben mélyrehatóan tanulmányoztam az Amplifon vállalat elemzéseit, és mind ezeket megjelenítettem, a kutatás során jelentős mennyiségű új ismeretre tettem szert üzleti, marketing és technológiai folyamatokat nézve. Amilyen szakmai kihívással álltam szemben és amennyi tanulsággal szembesültem, ez mind hozzájárultak a szakmai fejlődésemhez.