Az Amplifon Kft. Marketingstratégiájának bemutatása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horváth Barbara
Other Authors: Békési Gábor György
Kulcsszavak:Amplifon Kft.
hallókészülék
piaci részesedés
piaci verseny
ügyfélelégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55440

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55440
005 20240715101022.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Horváth Barbara 
245 1 3 |a Az Amplifon Kft. Marketingstratégiájának bemutatása  |c Horváth Barbara  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat folyamán próbáltam bemutatni az Amplifont, mint piacvezető hallókészülék forgalmazót. A projektmunkám célja az volt, hogy részletesen bemutassam az Amplifon jelenlegi stratégiáját, ismertessem elméleti alapjait, történetét, hogy milyen befolyással van a hallókészülék iparra, valamint milyen a Magyarországon és nemzetközileg betöltött szerepe. Továbbá javaslatokat tettem arra vonatkozóan, hogy milyen fejlesztésekkel tarthatja meg a vállalat a piacvezető helyzetét, és hogyan növelheti piaci részesedését. Miközben mélyrehatóan tanulmányoztam az Amplifon vállalat elemzéseit, és mind ezeket megjelenítettem, a kutatás során jelentős mennyiségű új ismeretre tettem szert üzleti, marketing és technológiai folyamatokat nézve. Amilyen szakmai kihívással álltam szemben és amennyi tanulsággal szembesültem, ez mind hozzájárultak a szakmai fejlődésemhez. 
695 |a Amplifon Kft. 
695 |a hallókészülék 
695 |a piaci részesedés 
695 |a piaci verseny 
695 |a ügyfélelégedettség 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55440/1/Horv%C3%A1th%20Barbara%20projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55440/2/Horvath_Barbara_biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés