A LABA szolgáltatásmarketingjének bemutatása a termékfejlesztési folyamaton keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mészáros Kata
További közreműködők: Kegye Krisztina
Kulcsszavak:célcsoportképzés
szolgáltatás
szolgáltatásmarketing
termékfejlesztés
Üzleti oktatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55446
Leíró adatok
Kivonat:Jelen projektmunkában a Laba Magyarország Oktatási Kft. online üzleti képzések terén nyújtott szolgáltatásmarketingjét tekintem át. Teljes körűen bemutatom a cég szolgáltatását, fő fókuszom a termékfejlesztés. Egy sikeres üzleti képzésben a legfontosabb mindig a célcsoport és a fájdalompontok meghatározása – kutatásom célja bemutatni, hogyan lehet sikeresen mérni a Laba által nyújtott termékfejlesztési folyamat eredményességét és az elégedettségi mérések megfelelő elemzésével továbbfejleszteni a szolgáltatást.