KFC fogyasztóinak vizsgálata

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szász Mirtill Katrin
Other Authors: Békési Gábor György
Kulcsszavak:étterem
fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
kérdőíves felmérés
kommunikációs stratégia
marketingstratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55457

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55457
005 20240715101038.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szász Mirtill Katrin 
245 1 0 |a KFC fogyasztóinak vizsgálata  |c Szász Mirtill Katrin  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom fő témája a KFC fogyasztóinak elemzése, a vállalat marketing és kommunikációs stratégia hatékonyságának felmérése. Projektmunkám célja, hogy részletesen ismertessem a vállalatot, valamint megválaszoljam a kutatási kérdéseimet: a termékminőség fontosságát, egészséges ételek kínálatának lehetőségét az éttermekben és az online kommunikációnak hatékonyságát. A kutatási kérdések megválaszolásához szakirodalmat, a KFC éves riportjait, egy személyes interjút, valamint leginkább a kérdőíves feltárási technikát alkalmaztam.Eredményeket összefoglalva a fogyasztók számára fontos tényező a termék minősége és az egészséges ételek kínálata. A kommunikációs stratégiára vonatkozóan a személyes kiszolgálás és az online platformokon való kapcsolódást vizsgáltam, amit hatékonyan használ a vállalat, azonban további fejlesztést igényel, melyekre a dolgozatomban javaslatokat is adtam. 
695 |a étterem 
695 |a fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség 
695 |a kérdőíves felmérés 
695 |a kommunikációs stratégia 
695 |a marketingstratégiák 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55457/1/Sz%C3%A1sz%20Mirtill%20Katrin%20projektmunka%20-%20KFC%20fogyaszt%C3%B3inak%20a%20vizsg%C3%A1lata.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55457/2/Szasz_Mirtill_Katrin_biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés