Leisure és MICE szegmensek összehasonlítása a Mercure Budapest Korona Hotelben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bödör Vivien
További közreműködők: Jakab Gábor
Kulcsszavak:Accor Hotels
értékesítés
marketing
piaci szegmentáció
szegmentálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55488
Leíró adatok
Kivonat:A szállodaiparban a turizmus két fő csoportja jelenik meg, a szabadidős (leisure) és a hivatás (MICE) turizmus. A legtöbb szálloda minkét szegmensre egyaránt összpontosít, annak érdekében, hogy maximalizálják a foglalásokat és a bevételt.A leisure és MICE szegmens különböző típusú embereket céloz meg, akik eltérő igényeket és elvárásokat támasztanak a szálloda elé. Éppen ezért pénzügyileg is egymástól eltérő összegeket tudnak nyújtani a szálloda javára. Projektmunkámban ezt a két alapvetően fontos szegmenst vetem össze a Mercure Budapest Korona Hotelben.